Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Audiofreq

Track(s): Music Generation

Sample/video:

@41:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie zeg :loving:
Vind het niet eens erg dat Sam erdoorheen lult, alleen wel dat daardoor de muziek eventjes stopt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, lekker energiek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker BPM.

Mag wat mij betreft wel vaker gedaan worden. Energiek met hoge bpm. Wordt toch vaak al wat rauwer als het bpm hoger gaat.

Audiofreq grote held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 16:33 
 
Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
Lekker BPM.

Mag wat mij betreft wel vaker gedaan worden. Energiek met hoge bpm. Wordt toch vaak al wat rauwer als het bpm hoger gaat.

Audiofreq grote held.


Ik luister Frans Bauer ook altijd op 200 bpm, wat kan die man soms rauw zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Gvd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Frans Rauer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:15 
 
Hardtraxxer

Lekker on topic allemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track, vette melodie ook. Zal het wel goed doen live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 18:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
Lekker on topic allemaal >.<

Huil
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja lekker dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:33 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Alternative schreef:
Lekker on topic allemaal >.<

Huil


Komt je vast bekend voor hoor, maar: 'Gelukkig was het ook een serieuze opmerking van mij :lol:'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is Audiofreq - Music Generation. Komt in de 2e of 3e week van januari op DWX samen met Helix en OMG ALIENS!!1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:37 
 


Best prima nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa dit is dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt gek, maar ik denk dat dit mijn toty van 2015 wordt (komen nog heeeel veel tracks maar goed). Precies wat ik wil horen in Hardstyle. Drive, stevige kicks en een heeeerlijke melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict

Lekker hor! Audiofreq +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor, die Bioweapon sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 15:31 
 

Destination schreef:
Frans Rauer


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Frans Rauer

ROFL :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hier in HQ op 46:32

Heerlijke plaat. Fijne synths en dikke synth. Alles klopt :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks