Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Audiofreq: bekend om zijn vette sounds en intro's, maar in zijn climaxen ontbreekt vaak nog wel het een en ander.. Jammer want de intro is echt DIK! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Climax mist voor mij wat energie, maar origineel is deze plaat zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar keer geluisterd, en vooral de tweede climax is echt heeel vet gedaan :D moet ook toegeven dat ik de melodie begin beetje rommelig vond, maar naar paar keer luisteren heb ik dat gevoel helemaal niet meer. Blijf er bij dat ik het echt een heel vet anthem vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aardige plaat, maar 0 % sfeer aanwezig, absoluut geen goeie q-base anthem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
I wanted to capture the soundtrack to what Q-Base is, a night party at an old military base. Something a bit rougher, tougher, and darker. So obviously I went the sounds of machines, robots, explosions and choirs beckoning the oncoming apocalypse.

Dat is opzich wel goed gelukt, maar krijg er zelf ook niet echt een anthem gevoel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg er ook totaal geen feelings bij. Weliswaar zit ook deze plaat zeer goed in elkaar qua sounds, net als altijd bij Audiofreq. Had liever kicks en een type melodie gehad zoals in Music Generation, klinkt toch iets meer als een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technisch top, maar ik luister liever naar symbols ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor een random plaat is dit dan. Nee dit pakt me totaal niet, helemaal niet als anthem zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 17:36 
 

Kick in het 2e deel van de mid :drool:

Rest van de plaat vind ik eigenlijk niks aan, stoor me enorm aan die kicks in de climaxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dat eerste stukje met die subground kicksels :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie/lead niet genoeg kracht hebben, alles daar omheen vind ik wel erg geslaagd, lekker ook om die Lost in Dreams-tonen er tussendoor te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette track zeg! Als die 2e kick er in komt ^^ Fijne melodie en leuke sounds ertussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mweh, klinkt echt vrij rommelig. Niet echt een geheel naar mijn idee. Anthem van vorig jaar is imo een stuk leuker.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks