A
Artiest: Audiofreq

Track(s): Art of Trance - Madagascar (Audiofreq Remix)

Sample/video:

View on SoundCloud

View on YouTube
Last edited by Anonymous on 14 Aug 2012 17:37, edited 3 times in total.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Haha wat een geniale gast die Sam. :P Stukje klinkt ook nice!
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
klinkt wel goed, maar ik ben bang voor...... :x
A
Wout1997 wrote:klinkt wel goed, maar ik ben bang voor...... :x
pitchkicks? Hopem van niet
Last edited by Anonymous on 17 Oct 2012 11:27, edited 2 times in total.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Analoxx wrote:word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!
Hij is gewoon goed met melodieen. Daarom is het ook zo zonde dat biowaepon uit elkaar is.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
het begin van de melodie deed me heel erg denken aan promo - escape from the hostile, maar verder klinkt het wel goed, nu nog een degelijke kick eronder.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Bezemsteel wrote:het begin van de melodie deed me heel erg denken aan promo - escape from the hostile, maar verder klinkt het wel goed, nu nog een degelijke kick eronder.
Zelfde hier haha, hoop op een dikke kick eronder! ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
vincejuh wrote:Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Khadber wrote:
Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.
Ik denk dat je art of trance - Madagascar bedoelt. Daar is die melodie van.
V
Hardtraxxer
last seen 8 hours ago
Phase 2 wrote:
Khadber wrote:
Ik denk dat je art of trance - Madagascar bedoelt. Daar is die melodie van.
Nee die bedoel ik niet, luister iets verder door, dan snap je wat ik bedoel...
Die van jou herkende ik ook...
Eigenlijk moet hij daar van af blijven!
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Welk stuk vind je dan op die superstring remix lijken?
V
Hardtraxxer
last seen 8 hours ago
Vanaf 0.26
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
vincejuh wrote:Vanaf 0.26
Dat is dan toch gewoon de melodie van art of trance? Bedoel je dat de lead er zo invalt dan?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
:lol: geniale vent :P
V
Hardtraxxer
last seen 8 hours ago
Phase 2 wrote:
vincejuh wrote:Vanaf 0.26
Dat is dan toch gewoon de melodie van art of trance? Bedoel je dat de lead er zo invalt dan?
Ik heb ff opgezocht, maar is van Madagascar (Cygnus X Remix). Dacht dat je original bedoelde en daarvan kon ik me niet herinneren dat die melo erin zit van 0.26. Maar in die remix zit die wel.
Daarnaast vind ik hem nog steeds verdacht veel lijken op Superstring
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wow, dit had ik zeker niet verwacht. Dit klinkt gewoon echt heel goed. Ik hoop alleen zo dat hij ook een kick maakt die hierbij past.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Analoxx wrote:word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!
Over smaak valt niet te twisten , maar technisch gezien zitten zijn tracks altijd goed in elkaar. Het kan je smaak zijn of totaal niet maar technisch gezien kan hij erg veel.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Khadber wrote:
Eigen stijltje? Die synth is een standaard sample :P Die noten zijn zo random dat het gewoon zielig is..
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
mrazura wrote:
Khadber wrote:
Eigen stijltje? Die synth is een standaard sample :P Die noten zijn zo random dat het gewoon zielig is..

Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
emmerick wrote:Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.
Dat is het ook ja hij zit in nexus geloof ik, maar ik verwees eigenlijk naar een specifiek geluid en niet zozeer naar specifieke instellingen in een synthesizer. Het is ook de bedoeling dat je de fabrieksinstellingen aanpast naar iets bruikbaars dat wel klinkt voor je idee. Patch/sample/preset ik gebruik het vaak gewoon door elkaar het betekent min of meer eigenlijk hetzelfde.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
lekkere melodie weer!
moet altijd weer lachen om sam ^^
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ben ook nog wel benieuwd naar meer. ^^
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
mrazura wrote:
emmerick wrote:Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.
Dat is het ook ja hij zit in nexus geloof ik, maar ik verwees eigenlijk naar een specifiek geluid en niet zozeer naar specifieke instellingen in een synthesizer. Het is ook de bedoeling dat je de fabrieksinstellingen aanpast naar iets bruikbaars dat wel klinkt voor je idee. Patch/sample/preset ik gebruik het vaak gewoon door elkaar het betekent min of meer eigenlijk hetzelfde.
Ik zie toch echt een virus ti op het scherm :P . die zal die vast wel voor de lead hebben gebruikt. neemt niet weg dat je zo een lead met veel vst's kan maken.