Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:54 
 

Artiest: Audiofreq

Track(s): Art of Trance - Madagascar (Audiofreq Remix)

Sample/video:



Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Haha wat een geniale gast die Sam. :P Stukje klinkt ook nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:15 
 
Hardtraxxer

Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict

word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt wel goed, maar ik ben bang voor...... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 19:36 
 

Wout1997 schreef:
klinkt wel goed, maar ik ben bang voor...... :x


pitchkicks? Hopem van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!


Hij is gewoon goed met melodieen. Daarom is het ook zo zonde dat biowaepon uit elkaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het begin van de melodie deed me heel erg denken aan promo - escape from the hostile, maar verder klinkt het wel goed, nu nog een degelijke kick eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:14 
 
Hardtraxxer

Bezemsteel schreef:
het begin van de melodie deed me heel erg denken aan promo - escape from the hostile, maar verder klinkt het wel goed, nu nog een degelijke kick eronder.
Zelfde hier haha, hoop op een dikke kick eronder! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.


Ik denk dat je art of trance - Madagascar bedoelt. Daar is die melodie van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.


Ik denk dat je art of trance - Madagascar bedoelt. Daar is die melodie van.


Nee die bedoel ik niet, luister iets verder door, dan snap je wat ik bedoel...
Die van jou herkende ik ook...
Eigenlijk moet hij daar van af blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict

Welk stuk vind je dan op die superstring remix lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:07 
 
Hardtraxxer

Vanaf 0.26
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Addict

vincejuh schreef:
Vanaf 0.26


Dat is dan toch gewoon de melodie van art of trance? Bedoel je dat de lead er zo invalt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: geniale vent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 01:39 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
vincejuh schreef:
Vanaf 0.26


Dat is dan toch gewoon de melodie van art of trance? Bedoel je dat de lead er zo invalt dan?


Ik heb ff opgezocht, maar is van Madagascar (Cygnus X Remix). Dacht dat je original bedoelde en daarvan kon ik me niet herinneren dat die melo erin zit van 0.26. Maar in die remix zit die wel.
Daarnaast vind ik hem nog steeds verdacht veel lijken op Superstring
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, dit had ik zeker niet verwacht. Dit klinkt gewoon echt heel goed. Ik hoop alleen zo dat hij ook een kick maakt die hierbij past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
word veel gelult altijd over audiofreq over zijn prodcuties dat ze slecht zijn enzo, vind het ook niet altijd even goed klinken maar toch blijft Sam wel een zeer creatieve producer :) ook dit klinkt heel verfrissend!


Over smaak valt niet te twisten , maar technisch gezien zitten zijn tracks altijd goed in elkaar. Het kan je smaak zijn of totaal niet maar technisch gezien kan hij erg veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.


Eigen stijltje? Die synth is een standaard sample :P Die noten zijn zo random dat het gewoon zielig is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 22:21 
 
Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Klinkt als Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)

Maar dan met een Audiofreq achtige sound. Wel ontzettend link om zo'n klassieker te remixen (mits dit er een is), want dit is er eentje die totaal niet mag verpesten.


Eigen stijltje? Die synth is een standaard sample :P Die noten zijn zo random dat het gewoon zielig is..



Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.


Dat is het ook ja hij zit in nexus geloof ik, maar ik verwees eigenlijk naar een specifiek geluid en niet zozeer naar specifieke instellingen in een synthesizer. Het is ook de bedoeling dat je de fabrieksinstellingen aanpast naar iets bruikbaars dat wel klinkt voor je idee. Patch/sample/preset ik gebruik het vaak gewoon door elkaar het betekent min of meer eigenlijk hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:16 
 
Hardtraxx Elite

lekkere melodie weer!
moet altijd weer lachen om sam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ook nog wel benieuwd naar meer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 21:05 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
emmerick schreef:
Je bedoelt een preset? Goed zuiver klinkende presets die dan ook nog goed klinken op jouw noten zijn lastig te vinden hoor, hij heeft dit gewoon zelf gemaakt.


Dat is het ook ja hij zit in nexus geloof ik, maar ik verwees eigenlijk naar een specifiek geluid en niet zozeer naar specifieke instellingen in een synthesizer. Het is ook de bedoeling dat je de fabrieksinstellingen aanpast naar iets bruikbaars dat wel klinkt voor je idee. Patch/sample/preset ik gebruik het vaak gewoon door elkaar het betekent min of meer eigenlijk hetzelfde.


Ik zie toch echt een virus ti op het scherm :P . die zal die vast wel voor de lead hebben gebruikt. neemt niet weg dat je zo een lead met veel vst's kan maken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks