die zitten er duidelijk onderJEFSKIII wrote:
Als die er nou is fatsoenlijke kicks onder zet, dan word t miss nog een leuk plaatje.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ga je dat nog tegen iedereen zeggen die een andere mening heeft dan jij?emmerick wrote:die zitten er duidelijk onder
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wootum wrote:Ga je dat nog tegen iedereen zeggen die een andere mening heeft dan jij?emmerick wrote:die zitten er duidelijk onder
Stoute knul.emmerick wrote:wootum wrote:Ga je dat nog tegen iedereen zeggen die een andere mening heeft dan jij?emmerick wrote:die zitten er duidelijk onder
Mij lijkt in ieder geval duidelijk wie de creatieve geest had bij Bioweapon!
Tot nu toe zijn die tracks van Audiofreq 10x niks!!
Geef mij maar Code Black
Tot nu toe zijn die tracks van Audiofreq 10x niks!!
Geef mij maar Code Black
Ik wordt bang van mn oordopjes, denk dat ze mn oren van mn kop trekken met de kicks die erdoor vliegen 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Hahaha iedere keer bij de climax kan ik mijn lach niet inhouden, echt een komiek die Sam.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik sluit me aan bij de rest.
De kicks gaan zo hoog, dat het lijkt of ze vals klinken
So he wat is dit ontzettend slecht dit zeg Ik zeg dat niet vaak maar
Als je dit maakt kan je er toch beter mee kappen of
Hands up shit gaan maken
De kicks gaan zo hoog, dat het lijkt of ze vals klinken
So he wat is dit ontzettend slecht dit zeg Ik zeg dat niet vaak maar
Als je dit maakt kan je er toch beter mee kappen of
Hands up shit gaan maken
Haha wel veel mensen hier die last van hoogtevrees hebben of hoe zit dat
?
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Dat krijg ik wel van dit soort kicks ja.D-Teq wrote:Haha wel veel mensen hier die last van hoogtevrees hebben of hoe zit dat?
Daar ga ik een shirtje van laten drukken voor komende zomerD-Teq wrote:Haha wel veel mensen hier die last van hoogtevrees hebben of hoe zit dat?
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
haha misschien spot ik je dan nog een keer met dat shirtLyst wrote:Daar ga ik een shirtje van laten drukken voor komende zomerD-Teq wrote:Haha wel veel mensen hier die last van hoogtevrees hebben of hoe zit dat?
Emmerick jij moet wel aan het trollen zijn. Dit is gewoon de meest slechte kick die ik dit jaar gehoord heb. Dit is toch niet normaal, hoe durft die dit aan ons te laten horen..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
haha ik post dit toch nietD-Ruz wrote:Emmerick jij moet wel aan het trollen zijn. Dit is gewoon de meest slechte kick die ik dit jaar gehoord heb. Dit is toch niet normaal, hoe durft die dit aan ons te laten horen..
D-Teq wrote:Haha wel veel mensen hier die last van hoogtevrees hebben of hoe zit dat?
De pitch kicks zijn wel wel gewend van Bioweapon maar ik raak gewoon helemaal de draad kwijt met deze kicks. Dit zijn nog eens stuiterkicks.
-
J
Ben trouwens blij dat ze uit elkaar zijn gegaan.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Jeroen_n wrote:Fact: You can't use pitchkicks in order to reach every fucking spot in the audio spectrum.
Sam: CHALLENGE ACCEPTED
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Want? Ik vond Bioweapon samen sterker dan apart.JEFSKIII wrote:Ben trouwens blij dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Smaakhsgroningen wrote:Want? Ik vond Bioweapon samen sterker dan apart.JEFSKIII wrote:Ben trouwens blij dat ze uit elkaar zijn gegaan.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ik vind pitchkicks normaal gesproken niet zo storend, maar dit is idd erg. Jammer het verpest de hele track. Hoop dat Sam zich dat realiseert.

Vind het toch ook wel jammer dat ze uit elkaar zijn gegaan. Die twee hielden elkaar goed in balans.
Ik denk juist dat Sam té creatief wil zijn. Vooral met die kicks.Soundmasher wrote:Mij lijkt in ieder geval duidelijk wie de creatieve geest had bij Bioweapon!![]()
Tot nu toe zijn die tracks van Audiofreq 10x niks!!![]()
Vind het toch ook wel jammer dat ze uit elkaar zijn gegaan. Die twee hielden elkaar goed in balans.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lekkere plaat hoor

Lijkt idd wel HEEL ziek op calling gek pff..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik vind die melodieen toch wel vrij verschillend. Je moet eens the prophet recesion (audiofreq remix) horen dat is 1:1 pillars of creation.jaron123 wrote:Lijkt idd wel HEEL ziek op calling gek pff..