Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
man man man ik krijg een epileptische aanval van die kicks die iedere beat van pitch veranderen 
hier kan Frontliner nog wat van leren!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Als van die kick een bal maakt en er op blijft letten lig je binnen 10 tellen KO. 
doet me heel erg denken aan Omegatypez & The Vision - Calling....
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Feb 2014
Hier had zoveel meer ingezeten als hij de kicks iets hoger had laten pitchen... 
Gaat echt heeeeelemaal nergens meer over dit. Wordt zo onderhand wel een battle welke kicks het beste pitchen? XQLusive Pitchkicks volgende jaar? .. 
AMEN to that!bob marok wrote:Heb normaal niet zo veel problemen met een pitchende kick, MAAR... dit is gewoon lachwekkend
Ik ook haha, hier hoef je toch geen zinnig woord meer over te zeggenG1LL wrote:![]()
Ik moest lachen
-
S
Ik hou van pitchkicks, zijn de enige die ik hoor tijdens 't stofzuigen.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Als je de gelijkenis niet hoort zou ik maar even een gehoortest laten doenCruelty wrote:Vind het er totaal niet op lijken. Net zo min als Dream Dust op Calling lijkt.TheHardstylezNL wrote:doet me heel erg denken aan Omegatypez & The Vision - Calling....
Verder wel een goeie track maar jammer van de kicks.
Ik moest lachenSpablauw wrote:Ik hou van pitchkicks, zijn de enige die ik hoor tijdens 't stofzuigen.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
misschien wel mijn favoriete track van 2011.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik hoop dat je hem live hoort, dan hoor je die kicks en dan schrik je gewoonemmerick wrote:misschien wel mijn favoriete track van 2011.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
hoezo? ik vind pitchkicks live prima klinkenWZY wrote:Ik hoop dat je hem live hoort, dan hoor je die kicks en dan schrik je gewoonemmerick wrote:misschien wel mijn favoriete track van 2011.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
Deze kicks missen een degelijk sub in die kicks, dus als ze omhoog gaan hoor je en voel je geen bass meeremmerick wrote:hoezo? ik vind pitchkicks live prima klinkenWZY wrote:Ik hoop dat je hem live hoort, dan hoor je die kicks en dan schrik je gewoonemmerick wrote:misschien wel mijn favoriete track van 2011.
Ik hou van pitchkicks,
Ik las de reacties en dacht: "a zo erg kan dat toch niet zijn"
Ik schoot hard in de lach.. Jammer want de rest is best prima
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
zo erg is het ook niet,stynch wrote:Ik hou van pitchkicks,
Fact: You can't use pitchkicks in order to reach every fucking spot in the audio spectrum.
Sam: CHALLENGE ACCEPTED

Sam: CHALLENGE ACCEPTED
Het feit dat ze zo vaak pitchen en zo vaak van noot veranderen wel.. storend.. bij d-clear - midnight skies, gaf dat juist energie aan het nummer (vond ik) maar hier is het gewoon irritant,emmerick wrote:zo erg is het ook niet,stynch wrote:Ik hou van pitchkicks,
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik stoor me er hier ook totaal niet aan.stynch wrote:Het feit dat ze zo vaak pitchen en zo vaak van noot veranderen wel.. storend.. bij d-clear - midnight skies, gaf dat juist energie aan het nummer (vond ik) maar hier is het gewoon irritant,emmerick wrote:zo erg is het ook niet,stynch wrote:Ik hou van pitchkicks,
misschien komt er ooit een dag dat ik begrijp waarom het vervelend is, maar tot die tijd vind ik het vet.
-
J
Pff jongens, dit zijn toch geen pitchkicks, zien jullie een frikandel ook aan voor een kroket? 
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
not sure if serious...JEFSKIII wrote:Pff jongens, dit zijn toch geen pitchkicks, zien jullie een frikandel ook aan voor een kroket?
-
J
Als die er nou is fatsoenlijke kicks onder zet, dan word t miss nog een leuk plaatje.