Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een energie, AF begint mij echt ontzettend te overtuigen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:13 
 
Hardtraxxer

Doet me geen fuckje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor 'm nu pas voor het eerst, maar man wat klinkt dit heerlijk! :woot: Heel erg dik die techtrance-achtige hardstyle, alles aan deze track is gewoon vet. Met dat tromgeroffel kreeg ik ook wel heel sterk een Tuneboy feeling, maar prima, het past gewoon perfect hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet! Ga zo door Sam! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Geck-O @ The Magic show langs gekomen.

Heerlijke plaat! Geweldig opgebouwd, lekker anders en raar. Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat, Audiofreq krijgt steeds een unieker styletje, I like that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na audioslave, The Other Side en Speeka Kikk (Preview) flikt hij het weer met BRNFNK.
Lekker apart plaatje :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks