Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:51 
 

Artiest: Audiofreq

Track(s): BRNKFNK

Sample/video:

http://defqon1.nl/2013/wp-content/theme ... -sat-3.mp3

Vet begin, het vervolg erop draaide die ook op die livestream volgens mij, klonk best vet :) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:55 
 
Hardtraxx Elite

Geweldig dit! Ik heb die Ustream gezien, hij heeft er goed werk van gemaakt. Bevalt me zeer zeer goed.
Nu nog een lange break met die melodie en dan een dikke anticlimax ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:57 
 

Hmm niet overtuigd :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan ik best op los gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt lekker ja! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klink wel leuk :)
alleen hij moet echt wat aan zijn vocals doen, vond ze bij Audioslave ook al niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite

andy-94 schreef:
Klink wel leuk :)
alleen hij moet echt wat aan zijn vocals doen, vond ze bij Audioslave ook al niks :/


dat is juist het vette aan die tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt goed! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt (voor Audiofreq's doen helemaal) prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt behoorlijk aardig voor zijn doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Elite

zit een lekkere drive in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk nog geen enkel nummer van audiofreq gehoord waarvan ik denk: hmm kan er mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vette shit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets รก la Audiofreq, best leuk dus =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Vind het getrommel tussendoor nogal gejat van Ombrello Maledetto... Desalniettemin klinkt het erg leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict

''Love that bass man, reminds me of noisecontrollers''
:') :') :')

Over de track zelf, boeit me niet echt, zoals de meeste Audiofreq tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:19 
 
Hardtraxx Elite

in deze preview zit nog geen climax. Daar dus sowieso eerst op wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hier tot nu toe nog niet zoveel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt nog wel ok, beetje erg LQ en natuurlijk geen afmix, maar och, best aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 06:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dit stijltje mag hij zeker gaan aanhouden. Vond Audioslave al erg geslaagd, en zeker beter dan die troep die hij eerst maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:35 
 
Hardtraxx Elite

XtD schreef:
Kijk, dit stijltje mag hij zeker gaan aanhouden. Vond Audioslave al erg geslaagd, en zeker beter dan die troep die hij eerst maakte.


Is hij ook van plan geloof ik, dit is ook als het goed is de reden waarom hij uit bioweapon is gestapt. Hij wou diverser produceren maar daar was code black het niet mee eens, die wou traditioneler blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me sterk aangezien ze al een hardtrance alias hadden, en een geschiedenis met nog andere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Lijkt me sterk aangezien ze al een hardtrance alias hadden, en een geschiedenis met nog andere stijlen.


Klopt maar als hardstyle act bioweapon wou code black traditioneel blijven aan de standaard hardstyle terwijl Sam juist wou experimenteren (denk aan undersound remix). Als je zijn livestream hebt gevolgd heb je ook kunnen zien hoe Sam wilt gaan produceren . Gewoon gekke dingen doen en niet aan die standaard grenzen vast blijven houden van hardstyle. Dus ik denk dat er nog wel wat van dit soort tracks aan zullen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks