Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 11:32 

Hardtraxx Veteran

Divinez schreef:
Wel vreemd dat deze unreleased track na 5/6 jaar door een onbekendere artiest gedraaid wordt.

Als je een subscriber (tier 2+ volgens mij?) op Atmoz zn twitch channel bent, kun je deze in zn wip (of hoe t ook heet, ben geen sub meer) sectie downloaden. Zo heb ik m iig, weet niet of t nu ook zo is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 11:44 

Artiest

MYTZE schreef:
Divinez schreef:
Wel vreemd dat deze unreleased track na 5/6 jaar door een onbekendere artiest gedraaid wordt.

Als je een subscriber (tier 2+ volgens mij?) op Atmoz zn twitch channel bent, kun je deze in zn wip (of hoe t ook heet, ben geen sub meer) sectie downloaden. Zo heb ik m iig, weet niet of t nu ook zo is :P

Ja klopt, maar het ging mij meer om dat ie gedraaid wordt dan hoe hij eraan komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 11:55 

Hardtraxx Veteran

Divinez schreef:
MYTZE schreef:
Divinez schreef:

Ja klopt, maar het ging mij meer om dat ie gedraaid wordt dan hoe hij eraan komt. :)

Ah op die fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 00:08 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Wat een dikke plaat weer van die Atmozfears. :loving:

Zie hem graag eens met de grotere namen in de studio zitten, zoals Radical Redemption, Adaro, E-Force, Frequencerz en Ran-D. Benieuwd wat daar uit zal komen.

Deze artiesten willen wél platen releasen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks