Related topics
- View the latest post: Atmozfears - Take Me Away (TVDS Dubstep Remix)
- View the latest post: Atmozfears - Take Me Away (TVDS Dubstep Remix)
- View the latest post: Showtek presents SHOWTEKNO – ‘Take Me Away (Third Trip) (Q389)
- View the latest post: Rooler & Sickmode & Paul Elstak - Take Me Away (AR058)
- View the latest post: Toneshifterz & Dr Phunk ft. 4 Strings - Take Me Away (???)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vette, experimentele track.. Goed gelukt hoor
.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
dit klinkt wel dik 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vet 
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Zou wel een Digital Age-track kunnen zijn
Klinkt wel grappig
Klinkt wel grappig
beetje veel na ge-aapt van Noisecontrollers vind je niet ?
Super vet, zou alleen zo Noisecontrollers voor kunnen staan
. Niet dat dat erg is want in principe aapt iedereen elkaar na in de mainstream hardstyle.
En de "raw" style niet?D-Ruz wrote:Super vet, zou alleen zo Noisecontrollers voor kunnen staan. Niet dat dat erg is want in principe aapt iedereen elkaar na in de mainstream hardstyle.
Vind ik minder
Beter maken ze beukplaatjes als Welcome To Hell
Beter maken ze beukplaatjes als Welcome To Hell
Wat is er zo experimenteel aan dan?Nightmarez wrote:Vette, experimentele track.. Goed gelukt hoor.
klinkt wel vet!
zou idd zo iets van NC kunnen zijn wat me heel erg goed ligt!
zou idd zo iets van NC kunnen zijn wat me heel erg goed ligt!
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Noisecontrollers hebben 2 platen gemaakt die hier op lijken, Give It Up En Gimme Love, snap niet dat het dan meteen van Noisecontrollers zou 'kunnen' zijn, want ze hebben zoveel ander soorten platen gemaakt 
Heerlijke plaat, blijft maar gaan en de reverse is gewoon heerlijk
Heerlijke plaat, blijft maar gaan en de reverse is gewoon heerlijk
-
M
Dikke track!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
klopt. zullen we daar dan maar een slotje op gooien?markextrae wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/atmozfears-bunny-hopping-t15521.html
Als je het aan mij vraagt valt de raw style gewoon onder de mainstream.Taxi wrote:En de "raw" style niet?D-Ruz wrote:Super vet, zou alleen zo Noisecontrollers voor kunnen staan. Niet dat dat erg is want in principe aapt iedereen elkaar na in de mainstream hardstyle.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
:') :') :')D-Ruz wrote:Super vet, zou alleen zo Noisecontrollers voor kunnen staan. Niet dat dat erg is want in principe aapt iedereen elkaar na in de mainstream hardstyle.
Faal opmerking van de eeuw
Vind die opmerking nog meer falen.
Doelde erop dat zeg ma nat we nu early hardstyle, iedereen elkaar is gaan volgen zeg maar tot wat het nu is.
Doelde erop dat zeg ma nat we nu early hardstyle, iedereen elkaar is gaan volgen zeg maar tot wat het nu is.
Last edited by D-Ruz on 20 May 2011 09:25, edited 1 time in total.
Mwuaa, als je het dan toch met NC moet vergelijken, is dit egt bagger. Vind het niet geslaagd.
Heb inderdaad ook liever die 2 van Noisecontrollers dan.Roebén wrote:Mwuaa, als je het dan toch met NC moet vergelijken, is dit egt bagger. Vind het niet geslaagd.
leuke experimentele plaat maar wel minder dan Welcome To Hell 
Vind het allemaal een beetje te look a like... jammer
Is toch een totaal ander nummer? Vind niet dat je deze 2 met elkaar kunt vergelijken..Intervention wrote:leuke experimentele plaat maar wel minder dan Welcome To Hell
View on YouTube
Atmozfears - Take Me Away (Dubstyle Mix)
Atmozfears - Take Me Away (Dubstyle Mix)