Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears

Track(s): Take Me Away (TVDS Dubstep Remix)

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=sq6ZbHcHkTQ
(Sorry, zit op iPod)

TVDS = Tim van de Stadt = 1/3 Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:11 
 
Hardtraxxer

dubstep........... :yawn: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:05 
 
Artiest

Vind dit wel dikke plaat hoor, Dubstep is nu massive aan het hypen, ben er geen grote fan van, maar vind dit opzich nog wel tof. Alleen vind ik het zo chaotisch, ik houd toch wel van wat duidelijkere lijnen. Vanaf 1:13 vind ik wel echt ziek! Super tof stukje tot 1:28 ongeveer. Super ziek, maar moet het niet te vaak gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwalitatief gezien wel heel goed, maar niks voor mij. Hoort hier (in dit subforum in elk geval) ook niet thuis vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne track hoor

Maar inderdaad hoort dit in het dubstep topic, dan heb je eindelijk geen ufk spam ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind dit wel dikke plaat hoor, Dubstep is nu massive aan het hypen, ben er geen grote fan van, maar vind dit opzich nog wel tof. Alleen vind ik het zo chaotisch, ik houd toch wel van wat duidelijkere lijnen. Vanaf 1:13 vind ik wel echt ziek! Super tof stukje tot 1:28 ongeveer. Super ziek, maar moet het niet te vaak gaan luisteren.

Vindt zelf dat er juist een duidelijke lijn in de plaat zit wat moeilijk is met dubstep aangezien er heel veel FX geluiden worden gebruikt ipv één lead en één melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:24 
 
Donateur

Deze staat in free releases, dus kan dicht. Jullie kunnen daar verder praten ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks