Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Artiest: Atmozfears

Track(s): Take Me Away (TVDS Dubstep Remix)

Sample/video: View on YouTube
(Sorry, zit op iPod)

TVDS = Tim van de Stadt = 1/3 Atmozfears
J
Hardtraxxer
183 posts member since 2011
last seen Dec 2019
dubstep........... :yawn: >.<
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind dit wel dikke plaat hoor, Dubstep is nu massive aan het hypen, ben er geen grote fan van, maar vind dit opzich nog wel tof. Alleen vind ik het zo chaotisch, ik houd toch wel van wat duidelijkere lijnen. Vanaf 1:13 vind ik wel echt ziek! Super tof stukje tot 1:28 ongeveer. Super ziek, maar moet het niet te vaak gaan luisteren.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kwalitatief gezien wel heel goed, maar niks voor mij. Hoort hier (in dit subforum in elk geval) ook niet thuis vind ik.
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Fijne track hoor

Maar inderdaad hoort dit in het dubstep topic, dan heb je eindelijk geen ufk spam ;D
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Skedoedelefloeps wrote:Vind dit wel dikke plaat hoor, Dubstep is nu massive aan het hypen, ben er geen grote fan van, maar vind dit opzich nog wel tof. Alleen vind ik het zo chaotisch, ik houd toch wel van wat duidelijkere lijnen. Vanaf 1:13 vind ik wel echt ziek! Super tof stukje tot 1:28 ongeveer. Super ziek, maar moet het niet te vaak gaan luisteren.
Vindt zelf dat er juist een duidelijke lijn in de plaat zit wat moeilijk is met dubstep aangezien er heel veel FX geluiden worden gebruikt ipv één lead en één melodie.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Deze staat in free releases, dus kan dicht. Jullie kunnen daar verder praten ;)