Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:39 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Atmozfears

Track(s): Singularity

Sample/video:


Bron: Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 04:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
DIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Ik vind hem heerlijk :loving: :loving: :loving:
Alleen zonde dat hij verder niets met de melodie van 1:53 heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wauw wat een drive in de climax :drool: Die sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk, deze man kan ook zo'n lekkere harde platen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die man kan een partij produceren :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is deze gast goed geworden. wat een kick ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette track zeg!

The Venator schreef:
Wauw wat een drive in de climax :drool: Die sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Komt me inderdaad ook bekend voor. Komt dat geluid niet voor in Unite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is toch een heel fijn plaatje hoor, geen vervelende screeches :D

The Venator schreef:
Die sound doet me trouwens ergens aan denken, een Defqon anthem oid?

Dat geluidje zit ook in Noisecontrollers - Unite inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet gedaan dit! Al zou een 2e climax met die chille melo ook wel heel erg fijn zijn gewest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Vette track zeg!

The Venator schreef:
Wauw wat een drive in de climax :drool: Die sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Komt me inderdaad ook bekend voor. Komt dat geluid niet voor in Unite?


Deed mij heel erg denken aan de intro van Cats, Jets & Breaks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track, heeft laatste tijd wel veel vette tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 18:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dit is toch een heel fijn plaatje hoor, geen vervelende screeches :D

The Venator schreef:
Die sound doet me trouwens ergens aan denken, een Defqon anthem oid?

Dat geluidje zit ook in Noisecontrollers - Unite inderdaad


D-Ruz schreef:
Vette track zeg!

The Venator schreef:
Wauw wat een drive in de climax :drool: Die sound doet me trouwens ergens aan denken, Een Defqon anthem oid?
Komt me inderdaad ook bekend voor. Komt dat geluid niet voor in Unite?


Unite inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 18:18 
 

Weet hem nog wel te waarderen al heb ik liever zijn melodieuze tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:

Ik vind hem heerlijk :loving: :loving: :loving:
Alleen zonde dat hij verder niets met de melodie van 1:53 heeft gedaan.

Melodie uit dat deel doet me denken aan Wasted Penguinz & Adrenalize - Chasing Dreams. Kicks passen er niet echt bij inderdaad, al is het wel een lekkere track voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette sounds, goede kick. Had eventueel nog wat meer met de melodie kunnen doen, maar desalniettemin: wederom dikke track.
Blij dat atmozfears zich zowel in raw als euforisch goed kan vinden. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 03:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.

Ze zijn hier van genomen

https://www.youtube.com/watch?v=15pOr1E6hvc
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Paultheone schreef:
Dit is zo goed, echt de vocals zijn echt heel vet gedaan.

Ze zijn hier van genomen

https://www.youtube.com/watch?v=15pOr1E6hvc


jezus wat een vet filmpje :cry: die Hans Zimmer is echt een genie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke plaat. Kicks zijn fijn en zeurende synth vind ik ook goed bij passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer van die Noisecontrollers kicks in de midintro, maar wel een vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij blijft een eindbaas. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo divers :). Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:34 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
die man kan een partij produceren :bomb:

Edit: moet wel zeggen dat ik de intro en vocals erg goed gedaan vind, alleen vind ik Qlimax waarin de harde kick komt tamelijk saai eigenlijk :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks