Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

goede track heur
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
die man kan een partij produceren :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
moet wel zeggen dat ik de intro en vocals erg goed gedaan vind, alleen vind ik climax waarin de harde kick komt tamelijk saai eigenlijk :$

Dit. Die intro is zo ontzettend vet, maar ik haak nu bij de climax toch een beetje af. De kicks zijn wel dik, maar naar mijn idee was deze track beter tot z'n recht gekomen als de climax melodieuzer was geweest (ondanks dat de vocals dan misschien iets minder goed passen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het ook niet erg gevonden als de melodie nog een keer in een climax gebruikt zou worden, zou het misschien nog vetter maken.

Wat ik er zo vet aan vind is dat het allemaal heel erg als 1 geheel klinkt, de sounds passen van begin tot eind echt goed bij het thema van de vocals.

Het is niet zo generiek als even een lompe kick in elkaar flansen en er wat stoere "fuck you ik gebruik drugs" vocals bij te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:35 
 
Hardtraxxer

iemand al enig idee wanneer die wordt gereleased op hws?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger nooit zo'n fan van Atmozfears, maar begin het steeds meer te waarderen. Ondanks dat ik niet al z'n tracks tof vind kan hij ongelofelijk gevarieerd producen en is het kwalitatief altijd dik in orde.

Deze vind ik erg tof. Intro lijkt wel een beetje een mashup van CJB en Unite is :P Climax vind ik erg tof, lekkere kicks ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
iemand al enig idee wanneer die wordt gereleased op hws?

On Your Mark komt op HWS :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:29 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Held op Sokken schreef:
iemand al enig idee wanneer die wordt gereleased op hws?

On Your Mark komt op HWS :P


oh ye, is er tenminste nog iemand wakker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zou best kunnen dat deze daarbij komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:46 
 
Hardtraxxer

Geef mij dan maar die time remix.. Dit is echt niks ondanks dat de productie opzichzelf van super hoge kwaliteit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

robinislief schreef:
Geef mij dan maar die time remix.. Dit is echt niks ondanks dat de productie opzichzelf van super hoge kwaliteit is.

Waarom is dit niks? Je verkondig dit als een feit. Leg dat dan eens even uit, want door dit soort kansloze opmerkingen krijgt Hardtraxx het leuke 'alleskutenter' stempel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man, deze gozer kan echt produceren, niet normaal. Klinkt allemaal zo strak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robinislief schreef:
Geef mij dan maar die time remix.. Dit is echt niks ondanks dat de productie opzichzelf van super hoge kwaliteit is.


Heeft Atmozfears een remix gemaakt van Time (Hans Zimmer)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is deze fijn zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wordt een EP met Madman en Never Again
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict

"Atmozears"

Dat niemand dat opviel voordat ze het filmpje hebben geupload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/atmozfears-singularity-ep-a2rec093-t48921.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks