emmerick schreef:
Teering wat timmert die Tim van de Stadt / Atmosfearz hard aan de weg ineens. Had eerst nog nooit wat van ze gehoord en nu ineens hebben ze al 2(?) releases op scantraxx (beide goed) (stiekem ook op Dirty Workz aangezien hij ook voor Inner Heat produceerd) en hij heeft nog een stuk of 10 tracks klaarliggen? Ik had even zijn soundcloud bekeken. Daar staan ook een aantal goede dubstep tracks op.
meui.
Hey!
Bedankt voor het compliment, haha. Wel even wat duidelijk maken;
Ik produceer niet stiekem voor Inner Heat, ik sta hem alleen bij met het ontwikkelen van zijn eigen sound. Door mijn hulp vond hij het nodig mij toe te voegen aan z'n creditlist, tracks zijn gewoon van meneer Inner Heat himself.
Ben blij dat er hier ook mensen zijn die dubstep wel kunnen waarderen, aangezien het voor mij weer een nieuwe uitdaging is, waar ik van hou.
Hoop nog veel luisterplezier te kunnen waarbrengen. Met een gemotiveerd hoofd op naar te toekomst, en daar helpen dit soort comments heel erg mee
jambekkie schreef:
Tim Van de Stadt zei dat hij al 30 tracks had gemaakt. Solo
Niet helemaal correct - ik zit nu rond de 25, variƫrend van house tot hardcore. Maar alsnog, ja, ik heb een redelijk assortimentje in de aanbieding nu.
Groetjes,
Tim