Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Verfrissende energieke track zeg
.
Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren?Khadber wrote:Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks.
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Atmozfears zijn uit elkaar gegaan niet vanwege een ruzie maar omdat ze voor zichzelf wilden beginnen als ik het goed begreep!HardstyleFreak wrote:Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren?Khadber wrote:Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks.
En atmozfears is nu alleen tim.
Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..
Die heeft iid erg veel weg van K.Y.H.U. climax daarentegen weer niet.Tinusz wrote:Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..
Klinkt wel leuk dit. Weer eens wat anders.
D-Visionzz wrote:Atmozfears zijn uit elkaar gegaan niet vanwege een ruzie maar omdat ze voor zichzelf wilden beginnen als ik het goed begreep!HardstyleFreak wrote:Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren?Khadber wrote:Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks.![]()
En atmozfears is nu alleen tim.
hmm dat heb ik dan helemaal gemist joh
maar ff over de track gesproken, hij spreekt mij nog niet aan...
Kon er niet op komen, bedankt !ThaBomba. wrote:Die heeft iid erg veel weg van K.Y.H.U. climax daarentegen weer niet.Tinusz wrote:Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..
Klinkt wel leuk dit. Weer eens wat anders.
Kwisniks wrote:Verfrissende energieke track zeg.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Dit, fijn plaatjeKwisniks wrote:Verfrissende energieke track zeg.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Wel leuke afwisselende track.
Merk wel dat elementen van andere tracks in zitten, waarschijnlijk niet met opzet.
Beach melodie in het begin heeft idd wat weg van K.Y.H.U., de bassline (reverse bassline) wat van happy hardcore / frontliner - lose the style intro en de climax de screech lijkt een beetje op die intro screeches van Pavo - Communicate.
Merk wel dat elementen van andere tracks in zitten, waarschijnlijk niet met opzet.
Beach melodie in het begin heeft idd wat weg van K.Y.H.U., de bassline (reverse bassline) wat van happy hardcore / frontliner - lose the style intro en de climax de screech lijkt een beetje op die intro screeches van Pavo - Communicate.
-
J
Lekker 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Verfrissend inderdaad maar echt helemaal niks voor mij 
sluit ik me bij aanAnaloxx wrote:Verfrissend inderdaad maar echt helemaal niks voor mij
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
nee 
Leuk gedaan oude en nieuwe stijl door elkaar heen. Lekker nummertje.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Lekker fris nummer, doet het wel goed hier!