Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Atmozfears

Track(s): F#CK!N J#MP!

Sample/video:

00:00 - 2:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict

Verfrissende energieke track zeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks. :)


Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

HardstyleFreak schreef:
Khadber schreef:
Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks. :)


Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren? :$

Atmozfears zijn uit elkaar gegaan niet vanwege een ruzie maar omdat ze voor zichzelf wilden beginnen als ik het goed begreep! :)
En atmozfears is nu alleen tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tinusz schreef:
Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..


Die heeft iid erg veel weg van K.Y.H.U. climax daarentegen weer niet.

Klinkt wel leuk dit. Weer eens wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Visionzz schreef:
HardstyleFreak schreef:
Khadber schreef:
Aardig, weer iets totaal anders van hem dan de vorige paar tracks. :)


Hem? Atmozfears zijn toch 2 heren? :$

Atmozfears zijn uit elkaar gegaan niet vanwege een ruzie maar omdat ze voor zichzelf wilden beginnen als ik het goed begreep! :)
En atmozfears is nu alleen tim.

:oh: zijn die uit elkaar ja
hmm dat heb ik dan helemaal gemist joh

maar ff over de track gesproken, hij spreekt mij nog niet aan... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Tinusz schreef:
Intro doet me denken aan een Wildstylez plaat..


Die heeft iid erg veel weg van K.Y.H.U. climax daarentegen weer niet.

Klinkt wel leuk dit. Weer eens wat anders.


Kon er niet op komen, bedankt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Verfrissende energieke track zeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Verfrissende energieke track zeg :).


Dit, fijn plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 09:22 
 
Donateur

Wel leuke afwisselende track.

Merk wel dat elementen van andere tracks in zitten, waarschijnlijk niet met opzet.
Beach melodie in het begin heeft idd wat weg van K.Y.H.U., de bassline (reverse bassline) wat van happy hardcore / frontliner - lose the style intro en de climax de screech lijkt een beetje op die intro screeches van Pavo - Communicate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:46 
 

Lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H#Y IS D#T ##N NI#UW# R4G#?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Verfrissend inderdaad maar echt helemaal niks voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Verfrissend inderdaad maar echt helemaal niks voor mij ;)


sluit ik me bij aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:30 
 
Hardtraxx Elite

nee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk gedaan oude en nieuwe stijl door elkaar heen. Lekker nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker fris nummer, doet het wel goed hier! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks