Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears & Energyzed

Track(s): Never Again

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geile combinatie, deze twee namen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Hoppa!!! :yay: Klinkt weer heerlijk! Mag meer van dit komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

http://instagram.com/p/glA6JvQJoC/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit zag ik niet aankomen maar dit klinkt veelbelovend! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn nieuwe stijl bevalt me wel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:02 
 

:bomb:

Echter geen fan van de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Sinds Kevin weg is gaat Tim eigenlijk de goede kant op, dit klinkt ook van wat ik kan horen lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pedaalemre schreef:
:bomb:

Echter geen fan van de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette track zeg!
HQ @53:42:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het maar een baggere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:13 
 

Conzpiracy schreef:
Vind het maar een baggere plaat.


Inderdaad. En vooral na die drie melodieuze samenwerkingen die naar buiten zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Klinkt dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeeetje wat een dikke track, kippenvel door die screetches
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxx Newbie

lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer van de lyrics, vond linkin park altijd zo goed, maar nu klinkt het helemaal niet :o
(dan bedoel ik, hoe het in deze "remix"/"track" gebruikt word)

verder klinkt de track wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat!! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze plaat live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WAT EEN PLAAT!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxx Newbie

Deze plaat is zo nice :love:. Geweldig hoe Tim steeds zo verschillend produceert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, volgens mij de eerste track waarin Linkin Park is gesampled die écht dik is imo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imo gewoon trage hardcore dit.

Wel lekker verder :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks