Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wow, volgens mij de eerste track waarin Linkin Park is gesampled die écht dik is imo :worship:


Nee, Up top heeft ook al vocals van linkin park en die is best dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een lomp nummer is dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:46 
 
Artiest

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 09:37 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Wow, volgens mij de eerste track waarin Linkin Park is gesampled die écht dik is imo :worship:

Pattern 2 vind je niet dik? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik vind hoe die vocals verwerkt zijn t.o.v. het origineel niet goed, had veel meer uitgehaald kunnen worden. Als die te lange inhoudsloze break in de intro eindelijk voorbij is is het wel een leuke track. Maar genoeg over Pattern 2 nu :P


provehito schreef:
Delt-A schreef:
Wow, volgens mij de eerste track waarin Linkin Park is gesampled die écht dik is imo :worship:


Nee, Up top heeft ook al vocals van linkin park en die is best dik


Dat wist ik niet, origineel even geluisterd, 2 tracks dus imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeker lekker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Imo gewoon trage hardcore dit.


Dit. Klinkt gewoon als een standaard hardcore kick op 150 BPM met de bass een beetje opgevoerd.

Delt-A schreef:
Wow, volgens mij de eerste track waarin Linkin Park is gesampled die écht dik is imo :worship:


Tha Playah - My Misery?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pattern 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woh vet, totaal niet verwacht van deze combi zo'n kneiterharde track ineens haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Meh niks voor mij. Kicks klinken niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Godskolere wat een energie en kracht, deze wil ik heel graag live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond hier eigenlijk niet zoveel aan toen ik hem voor het eerst hoorde, maar begin hem toch steeds meer te waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgekeurde 150 bpm HC. Ik snap alle lyrische reacties echt to-táál niet xd kick mist een heleboel kracht en vocals zijn verschrikkelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Afgekeurde 150 bpm HC. Ik snap alle lyrische reacties echt to-táál niet xd kick mist een heleboel kracht en vocals zijn verschrikkelijk...

Fully agreed on this one
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WUTAAAAFAK! :worship:

T zweet breekt me overal uit bij het horen van deze track! :clap:

Best van 2013 IMO
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:00 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Steffnov schreef:
Afgekeurde 150 bpm HC. Ik snap alle lyrische reacties echt to-táál niet xd kick mist een heleboel kracht en vocals zijn verschrikkelijk...

Fully agreed on this one
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Steffnov schreef:
Afgekeurde 150 bpm HC. Ik snap alle lyrische reacties echt to-táál niet xd kick mist een heleboel kracht en vocals zijn verschrikkelijk...

Fully agreed on this one
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebulba schreef:
Vond hier eigenlijk niet zoveel aan toen ik hem voor het eerst hoorde, maar begin hem toch steeds meer te waarderen :)

Deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet plaatje :) vocals maken het net nog ff wat agressiever en kicks en screeches zijn ook leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit niks. Doe mij maar Destroy/Lost/Monster enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:48 
 

dit verwachte ik niet toen ik op play drukte. dit is weer eens wat heel anders. niet echt mijn ding maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:51 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Vet plaatje :) vocals maken het net nog ff wat agressiever en kicks en screeches zijn ook leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Godverdomme wat kut dit. Alleen de kicks verneuken de hele plaat voor mij al..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks