Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:19 
 
Hardtraxxer

Artiest: Atmozfears

Track(s): Can You Feel It

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13 in een dozijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
13 in een dozijn


Ik ben het eens met E-Force. Als het nu een super melodie, kick of vocalen had.. maar dat heb ie nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:14 
 
Hardtraxxer

MelodicArtDJ schreef:
Ik ben het eens met E-Force.

Ik mag toch hopen dat je weet dat dat E-Force niet is xd :lol:
Edit: Na nog een aantal keren luisteren ben ik m toch gaan waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Fietsband schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Ik ben het eens met E-Force.

Ik mag toch hopen dat je weet dat dat E-Force niet is xd :lol:
OT : Nee dit doet me helaas weinig, alleen geen idee waar dat in dit geval aan ligt.


Meisje uit de Sorrow clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:34 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Meisje uit de Sorrow clip.

Klopt , vond het wel een vet stukje uit de clip dus dacht laat ik er een gifje van maken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn plaatje van Tim, niks mis mee in mijn ogen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 18:58 
 

Joeyvg schreef:
Fietsband schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Ik ben het eens met E-Force.

Ik mag toch hopen dat je weet dat dat E-Force niet is xd :lol:
OT : Nee dit doet me helaas weinig, alleen geen idee waar dat in dit geval aan ligt.


Meisje uit de Sorrow clip.


Shit man! Leeft Heath Ledger ook weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze track is een goed voorbeeld van waarom ik Atmozfears zo vet vind, keer op keer een lekkere plaat, ga zo door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

Lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Ik ben het eens met E-Force.

Ik mag toch hopen dat je weet dat dat E-Force niet is xd :lol:
Edit: Na nog een aantal keren luisteren ben ik m toch gaan waarderen


Grapje toch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Sean vocals doen het goed ook met hardstyle dus :worship: Geweldige vocalist. W&w invloedjes erdoor zijn ook wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:07 
 

Mitzinator schreef:
:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Deze komt op Carnage's album uit blijkbaar.


@50:28

Carnage & Atmozfears feat. Ty Dolla $ign - Can You Feel It
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:19 
 
Artiest

Pff wat een nummer blijft dit ook.. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nou niet echt wat ik achter Carnage had gezocht, dit zoetsappige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pop.

Corn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Someone, Monster, Open your heart, Top of the world etc dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pop.


Dit. Kan zo op Q-Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit plaatje is zo zacht als pudding en zo zoet als een dropveter. Meer iets voor op de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
En Someone, Monster, Open your heart, Top of the world etc dan?

Nog niks over bekend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:15 
 
Artiest

Mitzinator schreef:
Fusionmania schreef:
En Someone, Monster, Open your heart, Top of the world etc dan?

Nog niks over bekend :(

Is Open Your Heart nou niet de eerste versie van Restart? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:59 
 
Hardtraxxer

SoundEnergizer schreef:
Mitzinator schreef:
Fusionmania schreef:
En Someone, Monster, Open your heart, Top of the world etc dan?

Nog niks over bekend :(

Is Open Your Heart nou niet de eerste versie van Restart? :huh:


Nee, totaal andere track ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks