Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:17 
 
Artiest

Leek zo in dit filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Komt vanwege t mixwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, ik dacht eerst dat Someone met Carnage en Energyzed was.. (Zie Facebook video van de preview)
Nu is dat niet en is Atmozfears zijn track "Can You Feel It" ineens met Carnage.. Ik hoor in beide tracks ook echt duidelijk Carnage zijn 'sound' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

JVS schreef:
Oke, ik dacht eerst dat Someone met Carnage en Energyzed was.. (Zie Facebook video van de preview)
Nu is dat niet en is Atmozfears zijn track "Can You Feel It" ineens met Carnage.. Ik hoor in beide tracks ook echt duidelijk Carnage zijn 'sound' :lol:

Naja, goed die "trap drop" in Can You Feel It zal wel van Carnage zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
JVS schreef:
Oke, ik dacht eerst dat Someone met Carnage en Energyzed was.. (Zie Facebook video van de preview)
Nu is dat niet en is Atmozfears zijn track "Can You Feel It" ineens met Carnage.. Ik hoor in beide tracks ook echt duidelijk Carnage zijn 'sound' :lol:

Naja, goed die "trap drop" in Can You Feel It zal wel van Carnage zijn xd

Ik hoop maar dat dat een live edit is want dat verpest echt heel de track..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:32 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat deze gewoon van atmozfears is en dit gewoon een remix of live edit of wat dan ook is van carnage. En anders is het gewoon echt een poepnummer die trap is om te huilen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Serieus daar wil je toch niet tussen staan bij dat hele Tomorrowland gebeuren?! :sick:

OT: beetje standaard Atmozfears plaat maar kan die stijl wel waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Dat zogenaamde 'trap-stukje', lijkt mij gewoon het inmixen van een volgende plaat waarbij de lage tonen van Can You Feel It zijn weggedraaid zodat je die kicks niet meer hoort?

Edit: Na een tweede keer geluisterd te hebben met de track die daarna komt lijkt het mij toch dat dat 'trap-stukje' bij het nummer zelf hoort. :x

Wel lelijk mixwerk dan trouwens. Of beter gezegd: geen mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Komt inderdaad op Carnage's album, radio edit?
https://itunes.apple.com/nl/album/papi-gordo/id1047124855?app=itunes&ign-mpt=uo%3D4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:37 
 

ineens is het een collab dan? maar wel fijn dat ie eindelijk komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha grappig hoe Tim in dat filmpje helemaal los gaat, al dat enthousiasme zit er in om een grote DJ te worden :P. Nu die dat eenmaal is, veel rustiger op het podium. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar weken terug zei Tim nog tegen me dat hij, oa Can You Feel it te oud vond om nog uit te brengen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Staat full op het Carnage album, helaas zit het trap gedeelte er in. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Staat full op het Carnage album, helaas zit het trap gedeelte er in. :(

Ongeloofelijk dat Atmozfears zijn plaat zo laat verpesten door hem.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dan toch een trap-drop erin gooit, doe die dan asjeblieft gewoon in de eerste climax en niet in de tweede, zo jammer dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 16:30 
 

Dit is echt heel slecht geworden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop nog steeds dat er een 2de hardstyle climax edit van komt. Echt een heerlijk nummer op dat trap na.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

t enige wat carnage heeft gedaan was een trap beat onder de melo zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
t enige wat carnage heeft gedaan was een trap beat onder de melo zetten..


Betwijfel of ie dat zelf heeft gedaan :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks