iMark schreef:
Tuurlijk mag dat, maar opmerkingen als
Analoxx schreef:
Wat is Artic toch een matige producer zeg
kunnen natuurlijk niet door de boeg.
Dit is toch ook gewoon een mening? Afzeiken en afkraken is toch wat anders. Ik heb in dit topic nog geen afzeiken of afkraken gezien. En als iedereen negatief is, jammer toch dan. En Artic zelf geeft ook gewoon zijn mening, dat hij de negativiteit beu is? Nouja, als je niets aan de negatieve reacties vind, lees ze dan niet

Maar nee, hier niets vreemds gezien verder dus..
Over de track zelf kan ik nu helaas geen mening geven, morgen wel
