Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:54 
 
Hardtraxx Addict

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mid-intro klinkt leuk.... met nadruk op leuk. Melodie heeft totaal geen kracht en de pitchkick klinkt nergens naar.
Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Wat is Artic toch een matige producer zeg :( echt geen een plaat van hem is vet gewoon. Alleen In The Night waarmee hij op A2 kwam was heel vet. Dit is ook weer helemaal niks aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaap :sleep:

Artic heeft me trouwens ook nog nooit geboeid. Deze keer ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:41 
 
Hardtraxx Elite

No offense maar ik vraag me vaak af waarom Artic bij a2 zit.. Niet dat zijn platen slecht zijn maar het is vaak net niet, net zoals deze plaat. Ook hoor/zie je hem maar weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
echt geen een plaat van hem is vet gewoon. Alleen In The Night waarmee hij op A2 kwam was heel vet. Dit is ook weer helemaal niks aan -.-

Niks vet, toch iets vet, deze niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Artic op Twitter schreef:
I'm tired of al negativity on forums like @Hardtraxx about "bad pitching kicks" in tracks etc. Music=freedom, don't like it? Don't listen.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Artic op Twitter schreef:
I'm tired of al negativity on forums like @Hardtraxx about "bad pitching kicks" in tracks etc. Music=freedom, don't like it? Don't listen.


:corn:


Lekker kinderachtig van Artic. We mogen onze mening toch wel geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
iMark schreef:
Artic op Twitter schreef:
I'm tired of al negativity on forums like @Hardtraxx about "bad pitching kicks" in tracks etc. Music=freedom, don't like it? Don't listen.


:corn:


Lekker kinderachtig van Artic. We mogen onze mening toch wel geven?


Tuurlijk mag dat, maar opmerkingen als
Analoxx schreef:
Wat is Artic toch een matige producer zeg :(


kunnen natuurlijk niet door de boeg. De track kan je niet mooi vinden, maar niet een producer in het algemeen afkraken. Nu heeft hardtraxx ook de naam om zijn ''alles-kut-enter'' mentaliteit, al is dat voorheen een stuk erger geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Tuurlijk mag dat, maar opmerkingen als
Analoxx schreef:
Wat is Artic toch een matige producer zeg :(


kunnen natuurlijk niet door de boeg. De track kan je niet mooi vinden, maar niet een producer in het algemeen afkraken. Nu heeft hardtraxx ook de naam om zijn ''alles-kut-enter'' mentaliteit, al is dat voorheen een stuk erger geweest.


Oke misschien heb je daar een punt, had het beter kunnen verwoorden als: Wat produceert Artic toch matige tracks de laatste tijd.. en dat vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee hij zal toch met wat beters moeten komen om me te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Tuurlijk mag dat, maar opmerkingen als
Analoxx schreef:
Wat is Artic toch een matige producer zeg :(


kunnen natuurlijk niet door de boeg. De track kan je niet mooi vinden, maar niet een producer in het algemeen afkraken. Nu heeft hardtraxx ook de naam om zijn ''alles-kut-enter'' mentaliteit, al is dat voorheen een stuk erger geweest.


Dus "matig" is al afkraken? Als iemand alleen maar matige tracks maakt, wat hier beweerd wordt, dan vat dat zich samen in een matige producer toch? Je doet nu net alsof er beweerd wordt dat die jongen beter met alles kan kappen, kom op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie is wel leuk. Ik zal dan maar niet over de pitchende kick beginnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die pitchkicks. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:03 
 

iMark schreef:
Tuurlijk mag dat, maar opmerkingen als
Analoxx schreef:
Wat is Artic toch een matige producer zeg :(

kunnen natuurlijk niet door de boeg.

Dit is toch ook gewoon een mening? Afzeiken en afkraken is toch wat anders. Ik heb in dit topic nog geen afzeiken of afkraken gezien. En als iedereen negatief is, jammer toch dan. En Artic zelf geeft ook gewoon zijn mening, dat hij de negativiteit beu is? Nouja, als je niets aan de negatieve reacties vind, lees ze dan niet ;)

Maar nee, hier niets vreemds gezien verder dus..

Over de track zelf kan ik nu helaas geen mening geven, morgen wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:23 
 

jammer van die afschuwelijke pitchkick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot veel mensen hier vind ik dat Artic (en ook onder de alias Haze) toch wel redelijk wat leuke plaatjes heeft uitgebracht. Maar bij deze track ben ik het helemaal met Forbidden Phobia eens. Begint lekker, maar de climax valt zwaar tegen. En dat heeft niks met afkraken te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee vind hier niks aan, vind de kicks echt niet mooi pitchen, de mid is nog wel oké, maar bij de climax gaat deze track toch echt het schip in.

Doe mij maar iets als In The Night of Marbles, dat waren pas dikke tracks. Met die tracks heeft ie ook zeker laten zien dat hij meer in huis heeft dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negatieve reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hij kan beter kappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 01:34 
 

Als Artic niet tegen kritiek of andere meningen kan dan moet hij hopen dat hij niet groter/beter/bekender wordt, want dan krijg je daar alleen maar meer mee te maken! Erg onverstandig om je zo op social media te uiten vind ik. Ik snap dat het niet leuk is dat een project waar je veel tijd insteekt wordt afgekraakt, maar dat is nou eenmaal "part of the job".

Over de track: Ik vind de pitchkicks niet eens zo hinderlijk. De track vind ik voor de rest wel erg 13/12, die lekker weg luistert opzich. Maar ik denk dat ik over een paar maanden deze niet eens meer kan herinneren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Artic kan hier ook wat van leren. inplaats van gelijk zoiets op twitter te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pitchkicks, OMG :drool: :love: Melodie is ook geweldig :woot:
WAT EEN HEERLIJK NUMMER WEER VAN ARTIC (L) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Die pitchkicks, OMG :drool: :love: Melodie is ook geweldig :woot:
WAT EEN HEERLIJK NUMMER WEER VAN ARTIC (L) :thumbsup:


zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Die pitchkicks, OMG :drool: :love: Melodie is ook geweldig :woot:
WAT EEN HEERLIJK NUMMER WEER VAN ARTIC (L) :thumbsup:

Inderdaad, en die originaliteit. :love: niet te zuinig, vette screeches in de midintro, gevolgd door een break en een te zieke melodie met pitchende kicks. Hier zou maar zo een hele nieuwe beweging uit kunnen ontstaan.

Maar helaas, het blijft smaak. :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks