Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:32 
 
Artiest

Normaal gesproken plaats ik geen berichten op dit forum maar in dit geval wil ik graag zelf reageren op alle commotie die blijkbaar is ontstaan.

Ik heb ik helemaal niks tegen forums als Hardtraxx en/of negatieve kritiek, mits het maar goed onderbouwd is. Van kritiek (positief en negatief) valt juist erg veel te leren maar vaak staat er alleen een reactie zoals "wat een k#t kicks" of "hij kan er beter mee stoppen" etc bij een nieuwe track of release. En dan doel ik zeker niet alleen op eigen werk (waar over het algemeen best positief op gereageerd wordt) maar ook juist op het werk van collega's.

Elke track en/of artiest heeft altijd voor- en tegenstanders, dat hoort er nou eenmaal bij en dat heb ik geaccepteerd. Smaken verschillen en iedereen is vrij om zijn of haar mening te uiten maar het afkraken van een artiest vindt ik niet nodig. Wat betreft het commentaar op mijn nieuwe track, natuurlijk vindt ik het jammer dat deze track niet bij iedereen in de smaak valt maar je kan ook niet iedereen tevreden stellen, dat hoort er nou eenmaal bij. Muziek(-smaak) is persoonlijk en dat zal altijd zo blijven. Gelukkig maar.

Wellicht is de volgende release helemaal jou ding maar misschien ook niet. De tijd zal het leren. #unleashedonceagain

Gr.Erik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

djarticnl schreef:
Normaal gesproken plaats ik geen berichten op dit forum maar in dit geval wil ik graag zelf reageren op alle commotie die blijkbaar is ontstaan.

Ik heb ik helemaal niks tegen forums als Hardtraxx en/of negatieve kritiek, mits het maar goed onderbouwd is. Van kritiek (positief en negatief) valt juist erg veel te leren maar vaak staat er alleen een reactie zoals "wat een k#t kicks" of "hij kan er beter mee stoppen" etc bij een nieuwe track of release. En dan doel ik zeker niet alleen op eigen werk (waar over het algemeen best positief op gereageerd wordt) maar ook juist op het werk van collega's.

Elke track en/of artiest heeft altijd voor- en tegenstanders, dat hoort er nou eenmaal bij en dat heb ik geaccepteerd. Smaken verschillen en iedereen is vrij om zijn of haar mening te uiten maar het afkraken van een artiest vindt ik niet nodig. Wat betreft het commentaar op mijn nieuwe track, natuurlijk vindt ik het jammer dat deze track niet bij iedereen in de smaak valt maar je kan ook niet iedereen tevreden stellen, dat hoort er nou eenmaal bij. Muziek(-smaak) is persoonlijk en dat zal altijd zo blijven. Gelukkig maar.

Wellicht is de volgende release helemaal jou ding maar misschien ook niet. De tijd zal het leren. #unleashedonceagain

Gr.Erik


Hoe makkelijk en vooral veilig is het, om iets achter je pc kortaf af te kraken! Welcome in 2013.

Bovendien staat menigeen gewoon te feesten als het desbetreffende nummer gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Amusion schreef:
Bovendien staat menigeen gewoon te feesten als het desbetreffende nummer gedraaid wordt.

De kritische mensen van hier die ik op feesten ben tegen gekomen staan gewoon stil als ze een nummer niet aanstaat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:12 
 
Hardtraxx Addict

In ieder geval mooi om te zien dat een artiest hier even langskomt om zijn zegje te doen. Zouden de artiesten wel wat vaker mogen doen, kan een boel misverstanden voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djarticnl schreef:
Elke track en/of artiest heeft altijd voor- en tegenstanders, dat hoort er nou eenmaal bij en dat heb ik geaccepteerd. Smaken verschillen en iedereen is vrij om zijn of haar mening te uiten maar het afkraken van een artiest vindt ik niet nodig. Wat betreft het commentaar op mijn nieuwe track, natuurlijk vindt ik het jammer dat deze track niet bij iedereen in de smaak valt maar je kan ook niet iedereen tevreden stellen, dat hoort er nou eenmaal bij. Muziek(-smaak) is persoonlijk en dat zal altijd zo blijven. Gelukkig maar.


Props dat je de tijd neemt om te reageren. Het stukje hierboven klopt misschien wel, maar het staat natuurlijk haaks op je tweet waarin je juist afgeeft op mensen die de plaat zelf niet echt wat vinden, en ook aangeven waarom. Als je het geaccepteerd zou hebben,lijkt het me niet dat je een reactie plaatst met de boodschap "ach, dat malle HT met hun pitchkicks altijd" en dan alle negativiteit daarop gooit. Beetje jammer wel, maar goed.

Lyst schreef:
Amusion schreef:
Bovendien staat menigeen gewoon te feesten als het desbetreffende nummer gedraaid wordt.

De kritische mensen van hier die ik op feesten ben tegen gekomen staan gewoon stil als ze een nummer niet aanstaat. :thumbup:

Dit, best wel xd besides, zou je depressief moeten worden als er een track op komt die je niet echt wat vind ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:40 
 

djarticnl schreef:
Ik heb helemaal niks tegen forums als Hardtraxx en/of negatieve kritiek, mits het maar goed onderbouwd is.

Je kunt niet alles onderbouwen he. Smaak is smaak, als iets je niet aanstaat dan is dat nu eenmaal zo.

Over de track zelf, mid intro vind ik niet verkeerd klinken, de climax helaas is niet veel bijzonders, vind het een beetje saai, en die stuiterballen maken het niet veel beter, kan er niet meer over zeggen sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige plaat, maar ik heb het gevoel alsof deze een beetje weggeblazen gaat worden door andere platen van het album. Met sounddesign en dergelijke is overigens helemaal niets mis, vind de kick bijvoorbeeld erg prettig klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:17 
 

13ineendozijn.nl
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks