djarticnl schreef:
Elke track en/of artiest heeft altijd voor- en tegenstanders, dat hoort er nou eenmaal bij en dat heb ik geaccepteerd. Smaken verschillen en iedereen is vrij om zijn of haar mening te uiten maar het afkraken van een artiest vindt ik niet nodig. Wat betreft het commentaar op mijn nieuwe track, natuurlijk vindt ik het jammer dat deze track niet bij iedereen in de smaak valt maar je kan ook niet iedereen tevreden stellen, dat hoort er nou eenmaal bij. Muziek(-smaak) is persoonlijk en dat zal altijd zo blijven. Gelukkig maar.
Props dat je de tijd neemt om te reageren. Het stukje hierboven klopt misschien wel, maar het staat natuurlijk haaks op je tweet waarin je juist afgeeft op mensen die de plaat zelf niet echt wat vinden, en ook aangeven waarom. Als je het geaccepteerd zou hebben,lijkt het me niet dat je een reactie plaatst met de boodschap "ach, dat malle HT met hun pitchkicks altijd" en dan alle negativiteit daarop gooit. Beetje jammer wel, maar goed.
Lyst schreef:
Amusion schreef:
Bovendien staat menigeen gewoon te feesten als het desbetreffende nummer gedraaid wordt.
De kritische mensen van hier die ik op feesten ben tegen gekomen staan gewoon stil als ze een nummer niet aanstaat.

Dit, best wel

besides, zou je depressief moeten worden als er een track op komt die je niet echt wat vind ofzo
