Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Arboza & Asylum

Track(s): Power Of The Sun

Sample/video:


Bron:
SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:54 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel slecht dit vind ik..
Vond de oudere producties stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mee eens! Vind die aparte sounds best vet, alleen klinkt het allemaal nog een beetje kaal. Benieuwd naar eindresultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 17:23 
 

haha wat is dit nu weer xd. Val bijna in slaap
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks