Die lange tonen klinken dik!
Voor de rest zou ik erop kunnen bouten..
Voor de rest zou ik erop kunnen bouten..
Dit stuk is zwaar ondermaatsAlways looking forward, for the weekend to begin
Hoping it will be better, than it has ever been!
Traveling from party to party, city to city, disco to disco
It's time... to take a look around!
Dit gedeelte daar in tegen past wel lekker bij de trackWe're not alone, we're not alone
We're not alone at this crazy place that feels like home
We're not alone, no no no no... we're not alone
Cause it's the music that brought us together to this place we know!
Geen idee, hij had er zin in?Maestro N wrote:Ah okee, dat verklaart een hoop. Maar waarom??Grozny wrote:Vocals heeft Alphaverb zelf gedaanMaestro N wrote:Ik ben niet echt een fan van die korte kicks maar ik vind het nog best lekker weg luisteren eigenlijk. Denk alleen dat ik die synth na een paar keer echt mateloos irritant ga vinden, om over de vocals maar niet te spreken, je kan mij niet wijsmaken dat dit door iemand is ingezongen met Engels als moedertaal.
Same, valt me wel tegen dit eigenlijk..Pommer wrote:Ik heb Alphaverb hoog zitten maar what the fuck is dit nou weer
Inderdaad.. Vocals weer om te huile, die zijn bij AVIO toch meestal niet zo sterk.. maar de track eromheen is ook erg zwak zeg.. Maargoed, volgende x beterG1LL wrote:Same, valt me wel tegen dit eigenlijk..Pommer wrote:Ik heb Alphaverb hoog zitten maar what the fuck is dit nou weer
nee ik vind hem ook gruwelijk vetCruelty wrote:Ben ik de enige die dit echt geweldig vind op de vocals na dan?
Misschien wat agressief geschreven, maar ben het er wel mee eens.J.orisss wrote:wat is dit voor een nummer. Alphaverb moet zich echt diep schamen en helemaal als die hier op Rebirth mee aan komt zetten. zet deze track aub bij de b-producties jezus wat een irritant graf nummer. Als die van plan is deze lijn voort te zetten moet die NU stoppen met hardstyle maken en het vervuilen van de scene met deze troep