Zo doe je dat!
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Alphaverb - We're Not Alone (AVIO124)
- View the latest post: Alphaverb - We're Not Alone
- View the latest post: Hardwell & Dyro - Not Alone (Bass Modulators Remix) (REVRSP351B)
- View the latest post: Nightcraft - Not Alone (SCAN476)
- View the latest post: B-Front & Toneshifterz - Thundercloud (Not Alone) (ROUGH238)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Held 
Hij heeft veel goede tracks, maar deze vind ik niks. Vocals zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven. De melodie en de kicks spreken mij ook niet aan. 
-
J
Godsgruwelijk. 
Ik heb serieus zitten lachen tijdens het luisteren van dit nummer, die vocals, hoe slecht is dat zeg.
Verder is de melodie ook ontzettend vervelend en slaan de kicks nergens op. Is misschien wel slechter dan dat anthem dat die ooit heeft gemaakt, Triangle of Life geloof ik.
Verder is de melodie ook ontzettend vervelend en slaan de kicks nergens op. Is misschien wel slechter dan dat anthem dat die ooit heeft gemaakt, Triangle of Life geloof ik.
Vind hem echt vet zeg :O niet verwacht na de reactie van oostzanert gelezen te hebben.

Nee, vind het toch een van de zwakkere van Alphaverb helaas,
vind het echt nergens naar klinken
vind het echt nergens naar klinken
Oei dit is dus echt niets voor mij (what dakpan said)
Last edited by tommetjeuh on 21 Mar 2012 21:39, edited 1 time in total.
Dit.Dakpan wrote:Ik heb serieus zitten lachen tijdens het luisteren van dit nummer, die vocals, hoe slecht is dat zeg.![]()
-
I
De vocals zijn wel heel erg slecht
de rest gaat nog, maar niet gewend van alphaverb! geef mij maar klubbsound 
Vind de vocals helemaal niks, maar de rest is geweldig
Echt geniaal gedaan, wat een lekker plaatje zeg!!
+1wootum wrote:Vind de vocals helemaal niks, maar de rest is geweldigEcht geniaal gedaan, wat een lekker plaatje zeg!!
-
N
Dieptepunt achieved. Snel vergeten deze handel!
De vocals zijn niet geweldig, maar kunnen er mee door vind ik.
De rest daarentegen is wel echt geweldig!
De rest daarentegen is wel echt geweldig!
Stoor me nogal aan de vocals, maar wat luistert deze lekker weg zeg 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
deze vind ik zo vet , toen die video er was al . Als je zeurt over de vocal begrijp ik je wel maar het klinkt toch gewoon top
vind ik
Ik denk dat dit de eerste Alphaverb plaat is die ik echt helemaal niks vind. Vind de kicks zwak en de vocals nietszeggend en irritant.
Zonde!
Zonde!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vocals nie echt mijn ding, melo gaat wel 
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2025
Ik vind em lekker!
Minder vet dan verwacht na dat Rebirth filmpje... Vocals zijn echt zwaar paap
Echt heb-ram wrote:Minder vet dan verwacht na dat Rebirth filmpje... Vocals zijn echt zwaar paap
Vocals:
Verder klinken de sounds heel bekend, al kom ik zo niet op het betreffende nummer...
Dit gaat hem helaas niet worden voor mij. Echter: deze man produceert zo divers, dat de volgende waarschijnlijk wel weer goed te pruimen is
Verder klinken de sounds heel bekend, al kom ik zo niet op het betreffende nummer...
Dit gaat hem helaas niet worden voor mij. Echter: deze man produceert zo divers, dat de volgende waarschijnlijk wel weer goed te pruimen is
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Echt een slechte track.
In tegensteling tot Klubbsound wat juist een epische track is.
In tegensteling tot Klubbsound wat juist een epische track is.