Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!
Kicks hoeven niet per sé hard te zijn. Alphaverb heeft altijd gezegd dat hij puur muziek maakt en draait waar hij zich goed bij voelt, daar is dan toevallig door de meute weer de term hardstyle aan gekoppeld.
Dat Alphaverb ervoor kiest om niet van die overdistorted kicks te gebruiken vind ik alleen maar vet. Die overdistorted kicks van tegenwoordig hoor je overal al en vind ik juist de kicks die meer als bierscheten met wat spetterpoep erbij klinken.
Ronzz schreef:
Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.
Deze track klinkt gewoon écht heel goed. Het probleem bij TNT is dat ze veel tracks produceren in dezelfde stijl in een korte periode. Vroeger werden zulke platen samen op een vinyl gegooid maar tegenwoordig wordt alles individueel gereleased dus valt dat veel meer op neem ik aan. Maar dit, dit klopt gewoon. Geniale melo, goede kicks.
Ronzz schreef:
Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?
Waarom zouden we gaan haten op Alphaverb zijn artiestennaam of tracktitelkeuze?