Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Alphaverb

Track(s): Houserockerz

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Ja cool :)!

Die vrouwelijke vocal vind ik alleen geen reet aan, maar is niet bijzonder storend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 00:27 
 
Hardtraxxer

Jezus wat lekker :love:
Snelle release graag :loving:
Edit:
Heb m maar even op soundcloud geupload voor de mensen die geen zin hebben om door de podcast te skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig nieuws dat Alpheverb weer aan het produceren is geslagen, lekker apart nummertje dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 01:40 
 
Hardtraxxer

Mooi om weer eens iets te horen van deze man. ^^ De track zelf vind ik niet echt het gevoel hebben van zijn oudere tracks. Ik mis een beetje de 'apartheid' en drive zoals hij in zijn oudere tracks wel wist te stoppen. Het is geen verkeerde plaat, maar ik ben zeker beter gewend van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 11:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker :drool: Heerlijk zomers gevoel krijg ik ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raakt me meteen, wat een melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, die melodie pakt me ook meteen ^^ Kicks zijn lekker. Heerlijk nummer !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal vind ik zulke kicks totaal niet fijn, maar oh mijn god wat klinkt dit lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!

Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.

Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?

Misschien een beetje een haatreactie maar het zat me nogal diep.

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, in de volksmond noemt men mensen die deze inconsequente reacties geven al langzaam hardtraxxvolk. Niets aan te doen. Ik vind het wel een leuke track en ben blij dat hij weer produceert. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:26 
 

Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!


Kicks hoeven niet per sé hard te zijn. Alphaverb heeft altijd gezegd dat hij puur muziek maakt en draait waar hij zich goed bij voelt, daar is dan toevallig door de meute weer de term hardstyle aan gekoppeld.

Dat Alphaverb ervoor kiest om niet van die overdistorted kicks te gebruiken vind ik alleen maar vet. Die overdistorted kicks van tegenwoordig hoor je overal al en vind ik juist de kicks die meer als bierscheten met wat spetterpoep erbij klinken.


Ronzz schreef:
Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.


Deze track klinkt gewoon écht heel goed. Het probleem bij TNT is dat ze veel tracks produceren in dezelfde stijl in een korte periode. Vroeger werden zulke platen samen op een vinyl gegooid maar tegenwoordig wordt alles individueel gereleased dus valt dat veel meer op neem ik aan. Maar dit, dit klopt gewoon. Geniale melo, goede kicks.

Ronzz schreef:
Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?


Waarom zouden we gaan haten op Alphaverb zijn artiestennaam of tracktitelkeuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!

Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?

Ik weet niet precies hoe je bij TNT komt, maar dit klinkt helemaal niet als een TNT plaat, ook geen recente TNT platen. Er is geen enkele artiest, op Alphaverb na, die dit soort track produceert dus de term 13/12 is hier ook niet van toepassing. De AVIO sound is vrij uniek naar mijn weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:31 
 

vinylkrakelingetjes in die break (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die kicks niet fijn. Voor de rest een gave plaat. Climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel.

Alphaverb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.


Dat je deze plaat überhaupt wil vergelijken met TNT platen is al erg genoeg haha. :lol: Het is toch logisch dat er een voorkeur is voor een bepaalde groep artiesten. Vind jij maar eens een site waar elke DJ evenveel fans heeft. Blijkbaar zijn er op Hardtraxx veel fans van Alphaverb, Thera en B-Front. (die volgens jou onder deze voorkeur vallen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar komen al die users vandaan die hun gelijk komen halen bij andere platen omdat hun favoriete producer niet goed wordt ontvangen. Wtf man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ja ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 21:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kick is juist lekker! :D

Net wat strakker en rustiger dan de meeste volledig overstuurde kickdrums. Waar ook niks mis mee is, maar dit soort kicks tussendoor mag van mij wel meer. En op een groot geluidssysteem komt dit soort kicks vaak ook veel beter over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Frisse sound. Vette plaat! :) Dit soort kicks zijn ook wel weer eens lekker om te horen, al vind ik ze niet persee erg mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Ronzz schreef:
Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.


Dat je deze plaat überhaupt wil vergelijken met TNT platen is al erg genoeg haha. :lol: Het is toch logisch dat er een voorkeur is voor een bepaalde groep artiesten. Vind jij maar eens een site waar elke DJ evenveel fans heeft. Blijkbaar zijn er op Hardtraxx veel fans van Alphaverb, Thera en B-Front. (die volgens jou onder deze voorkeur vallen)

Ik bedoel niet het vergelijken qua sounds maar het verschil qua kritiek tussen een pakweg Alphaverb en TNT (wat ook een andere DJ had kunnen zijn).
Dat er hier fans van bepaalde DJs zijn kan ik me overigens ook goed voorstellen, maar dat het (in mijn ogen) niet altijd eerlijk wordt behandeld was iets wat me irriteerde. Even goede vrienden verder hoor! ;p

Ik hou absoluut van de sound van Alphaverb/Gentelica/Interactable One verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:45 
 
Hardtraxx Elite

Ja lekker zomerse track.
Ik kan er wel in komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz, je bent onzin aan het uitkramen, geef nou maar op.

Magnetron schreef:
Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!

Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?

Ik weet niet precies hoe je bij TNT komt, maar dit klinkt helemaal niet als een TNT plaat, ook geen recente TNT platen. Er is geen enkele artiest, op Alphaverb na, die dit soort track produceert dus de term 13/12 is hier ook niet van toepassing. De AVIO sound is vrij uniek naar mijn weten.

Phrantic produceert dit soort platen ook. Ik vind t prima klinken trouwens.

thedominator schreef:
Mooi om weer eens iets te horen van deze man. ^^ De track zelf vind ik niet echt het gevoel hebben van zijn oudere tracks. Ik mis een beetje de 'apartheid' en drive zoals hij in zijn oudere tracks wel wist te stoppen. Het is geen verkeerde plaat, maar ik ben zeker beter gewend van hem.

Binnenkort komt Total Turbulence online, denk dat je die dan vetter vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 15:28 
 
Hardtraxx Elite

:worship:

De mid-intro doet me denken aan de laatste paar Phrantic platen (Mind Dimension etc.) Niet zo'n fan van de vocals, maar die melodie, wauw wat lekker (L)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks