Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heeeerlijke climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:50 
 
Hardtraxx Addict

Fijne climax maar ik vind de reacties een beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke mid, hele vette sounds! Vind alleen de climax wat minder, maar heel fijn nummertje dit! Doet me een beetje aan Phrantic denken, anders maar wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doet mij inderdaad ook veel denken aan de platen van Phrantic en Geck-O. Vet zo'n originele insteek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:20 
 

Het enige voor mij leuke hieraan is de melodie. Voor de rest klinkt het imo nergens na, lijkt wel alsof er een grote dikke laag ruis overheen ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan Geck-o >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is heeerlijk, alleen die vrouwelijke vocals zijn irritant en vind die mid ook stukken minder. Wel een energiek plaatje, typisch Alphaverb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 00:22 
 

sandervanbruggen schreef:
Voor de rest klinkt het imo nergens na, lijkt wel alsof er een grote dikke laag ruis overheen ligt.




Nieuwe speakahs kopen dus mr jankerd.

Vrouwelijke vocals vind ik vet, punto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een hele dikke plaat dit :worship: Wat een sfeer! Voor mijn gevoel is dit net even wat anders dan de meeste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:49 
 

Ja dat is echt vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!

Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.

Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?

Misschien een beetje een haatreactie maar het zat me nogal diep.

:kiss:


Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat TNT altijd aan komt zetten met een in mijn ogen matige, weinig vernieuwende anti. Alphaverb zet hier de melodie in de tweede climax in ieder geval lekker door, topplaatje als je het mij vraagt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat het wel een beetje doet denken aan TNT en Phrantic. Maar dit klinkt toch net iets anders dan dat, en naar mijn mening ook véél beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je nou serieus zeuren over een z aan het eind van de titel ronZZZZZZZ.

Lekker trackje hoor, en idd fijn dat Alphaverb weer produceert, heeft toch een fijne eigen stijl!
Weet iemand waarom hij even gestopt was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:40 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
vinylkrakelingetjes in die break (L)

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Ik bedoel niet het vergelijken qua sounds maar het verschil qua kritiek tussen een pakweg Alphaverb en TNT (wat ook een andere DJ had kunnen zijn).
Dat er hier fans van bepaalde DJs zijn kan ik me overigens ook goed voorstellen, maar dat het (in mijn ogen) niet altijd eerlijk wordt behandeld was iets wat me irriteerde. Even goede vrienden verder hoor! ;p

Ik hou absoluut van de sound van Alphaverb/Gentelica/Interactable One verder.

Noem eens man en paard en hou op met dat stomme abstracte gezwets. Er is echt geen touw aan vast te knopen.

Lijst der niet objectieven;

1.
2.
3.

Aan jou de eer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Comebackje van Alphaverb is niet verb meer schat ik in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet gedaan! Heel uniek en anders, maar toch erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal vet! :worship:
Heerlijk zomerplaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie is zooo simpel, maar o zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:32 
 

melodie klinkt wel leuk allen die kicks vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 13:02 
 
Hardtraxxer

Even wennen, maar dit is werkelijk fantastisch. Welkom terug Alphaverb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!

Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.

Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?

Misschien een beetje een haatreactie maar het zat me nogal diep.

:kiss:

Ja precies wat ik toevallig net in het J&W - World At Peace topic heb geschreven eigenlijk. Hoef je niet per sé mensen op aan te kijken, gaat ook veel via je onderbewuste he

Bever schreef:
Tja dat is gewoon omdat Josh & Wesz hier meer gewaardeerd worden dan Coone.. Als je een nieuwe track luistert van een artiest die je leuk vindt kijk je er vanzelf iets positiever tegenaan dan wanneer diezelfde track van een artiest is die je niet zo tof vindt. Althans, dat heb ik zelf wel eens en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.

En ik vind dit een leuk plaatje maar meer dan dat ook niet echt. Wel altijd leuk als namen van vroeger weer terug komen! (en dan niet zoals Mind Hunterz :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uhm er zijn echt zat voorbeelden waarin oude platen van artiesten juist in de weg staan bij het op prijs stellen van nieuwe platen. Op HT heel veel voorbeelden zelfs. Dat J&W hier meer werden / worden gewaardeerd heeft met hele andere dingen te maken.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks