Ronzz schreef:
Nee dit vind ik niks. Mijn bierscheten klinken nog harder!
Ik snap die enthousiasme ook niet helemaal eigenlijk. Als TNT zo'n plaat maakt hebben de meeste mensen commentaar dat het nergens naar klinkt en een '13 in een dozijn' track is, en nu klinkt het lekker?
Kan aan mij liggen maar er heerst hier wel een voorkeur qua artiesten, Alphaverb, Thera en B-Front zijn daar o.a. onderdeel van.
Ik kan me nog herinneren toen hier iets stond van Warface over zijn '#' en artiesten van o.a. Scantraxx over de 'z' achter titel of artiestennaam. Iedereen commentaar! Nu niet?
Misschien een beetje een haatreactie maar het zat me nogal diep.

Ja precies wat ik toevallig net in het J&W - World At Peace topic heb geschreven eigenlijk. Hoef je niet per sé mensen op aan te kijken, gaat ook veel via je onderbewuste he
Bever schreef:
Tja dat is gewoon omdat Josh & Wesz hier meer gewaardeerd worden dan Coone.. Als je een nieuwe track luistert van een artiest die je leuk vindt kijk je er vanzelf iets positiever tegenaan dan wanneer diezelfde track van een artiest is die je niet zo tof vindt. Althans, dat heb ik zelf wel eens en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.
En ik vind dit een leuk plaatje maar meer dan dat ook niet echt. Wel altijd leuk als namen van vroeger weer terug komen! (en dan niet zoals Mind Hunterz

)