Analoxx schreef:
.. alles klinkt zoals Wildstylez nu.. Alpha Twins, Atmozfears noem maar op..
Van Alpha Twins is da ook nie zo gek, aangezien Wildstylez al jaren voor hun produceert.
OT: Had hier meer van verwacht. Hij is de feeling een beetje kwijt lijkt het. Andere remixes die hij voor hun maakte hadden altijd iets wat echt bleef hangen en wat het gewoon heerlijk maakte om naar te luisteren. Misschien moet ik hem vaker luisteren, maar dat gevoel dat dat nodig is had ik bij Tonight remix, Yellow Minute Remix, Feel the Rhythm remix, etc. niet