Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje, je hoort alleen wel duidelijk de Wildstylez kick. Als HHZ hem niet aankondigde had ik dus ook gedacht aan een WS plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:19 
 
Hardtraxx Elite

Haha elke sound is zowat van Wildstylez zoals ik het hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai, blijft totaal niet hangen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:42 
 

Doe mij deze versie maar

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Mwa vind hem erg zwak -.-
En idd.. alles klinkt zoals Wildstylez nu.. Alpha Twins, Atmozfears noem maar op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest meteen aan The Last City On Earth denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran


Vind m zelf niet echt zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een prachtplaat! Die melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 02:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind hem erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VInd het echt een heerlijk nummer, wat lekker weg luisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

not bad maja unleashed 1 is zoveel sterker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje slap dit. Melodie is imo ook een beetje te chaotisch, pitch is ook niet al te best >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 21:45 
 

één van de weinige nummers van Alpha2 die me weet te boeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Goede plaat, zit sterk in elkaar, al heeft het begint van de melo iets weg van The Last City On Earth. Gewoon een goede mainstream plaat dit :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
not bad maja unleashed 1 is zoveel sterker

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Echt een geweldige melodie imo. Heerlijk! Staat op repeat! Je hoort alleen duidelijk dat Wildstylez het gemaakt heeft. Dat vind ik zo zonde. Alpha Twins, het 'hoofd' van A2 records en ze produceren niet eens hun eigen platen. Hoe kun je ze dan serieus nemen? Hebben ze vroeger wel hun eigen tracks geproduceerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wildstylerz schreef:
not bad maja unleashed 1 is zoveel sterker

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite

WTF, die melodie is gewoon net The Last City On Earth. Wel een klein minpuntje. Desalniettemin een fijn luisterplaatje met een prachtmelodie. Het evenaart Unleashed niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat! Wil deze graag op Decibel horen :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
.. alles klinkt zoals Wildstylez nu.. Alpha Twins, Atmozfears noem maar op..


Van Alpha Twins is da ook nie zo gek, aangezien Wildstylez al jaren voor hun produceert.

OT: Had hier meer van verwacht. Hij is de feeling een beetje kwijt lijkt het. Andere remixes die hij voor hun maakte hadden altijd iets wat echt bleef hangen en wat het gewoon heerlijk maakte om naar te luisteren. Misschien moet ik hem vaker luisteren, maar dat gevoel dat dat nodig is had ik bij Tonight remix, Yellow Minute Remix, Feel the Rhythm remix, etc. niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:12 
 

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwaar dikke plaat. As they used to be :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax is ontzettend lekker. Prima plaat :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks