Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 09:00 
 
Hardtraxx Elite

geweldige track! :D
vocals zijn ook goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Symbolism schreef:
Ontzettend gruwelijke track, petje af.

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!


Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.


Haha dude seriously? Dat was een troll :P. Maar buiten dat, A2 heeft een typische eigen sound. Ook al zou iemand anders het voor ze produceren dan nog hebben ze een dikke vinger in de pap over hoe de track vormgegeven moet worden. Produceren bestaat namelijk uit een idee/gedachte en de utiwerking ervan. Zou me er dus niet zo druk om maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De track zelf vind ik erg lekker, beter dan die vorige alpha twins tracks. Die hadden wel een tof stijltje maar was toch meer van hetzelfde.

En even voor de goede orde, de tonight remix werd door Joram zelf gedraait op the Qontinent, voor het eerst wel te verstaan. Wildstylez draait volgens mij wel vaker als eerste de nieuwe tracks van de gebroeders Timmerman. Ook twittert WS vaak dat hij lang in de studio zit om vervolgens geen nieuwe tracs van hemzelf te draaien maar komen de alpha twins met twee nieuwe tracks.. En dan hebben we nog die tekts over de yellow minute remix.

het maakt mij niks meer uit, ik ga dr gewoon vanuit dat Joram ze maakt. En hopelijk blijft hij het doen, zijn namelijk wel vette tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
jaron123 schreef:
Symbolism schreef:
Ontzettend gruwelijke track, petje af.

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!


Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.


Haha dude seriously? Dat was een troll :P. Maar buiten dat, A2 heeft een typische eigen sound. Ook al zou iemand anders het voor ze produceren dan nog hebben ze een dikke vinger in de pap over hoe de track vormgegeven moet worden. Produceren bestaat namelijk uit een idee/gedachte en de utiwerking ervan. Zou me er dus niet zo druk om maken


haphap
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah right -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Symbolism schreef:
Ontzettend gruwelijke track, petje af.

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!


Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.


Stupid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:37 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Symbolism schreef:
Ontzettend gruwelijke track, petje af.

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!


Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.


Ik dacht door The Prophet man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:15 
 
Hardtraxx Newbie

Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

Track is overigs niet speciaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:32 
 
Hardtraxx Elite

DwamEvents schreef:
Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

Track is overigs niet speciaal!


je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

Had het van Alpha2 toch wel verwacht! 10 jaar plaatjes draaien kan ik ook wel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
DwamEvents schreef:
Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

Track is overigs niet speciaal!


je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.

En het gros van de scene lijkt qua tracks op elkaar, dus als het dan over inspiratie gaat... :P (vul maar aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:21 
 


Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
DwamEvents schreef:
Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

Track is overigs niet speciaal!


je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.

Er zijn maar weinig artiesten die geen hulp krijgen bij het maken van een track ;) Mastering wordt vaak gedaan door iemand anders. En ja, ook dat hoort bij het produceren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

kan dicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
kan dicht :D

hardstyle-releases/alpha-from-the-rain-a2rec031-t25805.html ^^
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks