Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Wildstylerz schreef:
snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!

Wat in godsnaam boeit dat?

veel? wil toch wel is weten wie produceert
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

ik wacht ff op een hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

Als die er een dik pak pegels voor in return krijgt interesseert 't hem denk ik amper :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..
Echt totaal niets nieuws dit hoor.

Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..
Echt totaal niets nieuws dit hoor.

Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD


Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
MacMichael schreef:
Wildstylerz schreef:
snap er echt niks meer van rebirth anthem staat alpha2 vind ik ook wildstylez achtig en dit is ook alpha 2 - from the rain... dit lijkt ook zo veel op een wildstylez track , maar dat joram produced voor alpha2 heb ik eingelijk nooit een bron van gezien... hoe ZIT het NOU!

Wat in godsnaam boeit dat?


Waarom reageer jij op alle posts waar het woordje alpha² en wildstylez in voor komen?

OT:

standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.

Omdat het me behoorlijk irriteert dat er zo gejankt wordt om het feit dat Wildstylez wellicht voor Alpha2 produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[Waarom reageer jij op alle posts waar het woordje alpha² en wildstylez in voor komen?

OT:

standaard a² plaatje. mss dat hij in hq beter klinkt.[/quote]
Omdat het me behoorlijk irriteert dat er zo gejankt wordt om het feit dat Wildstylez wellicht voor Alpha2 produceert.[/quote]

Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Dus zolang het nergens officieel bevestigd is, loop het niet overal te blaten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?


Dat vind ik ook, zou best wel droevig zijn. Dit betekend wel dat wildstylez een nog grotere held is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 10:43 
 

Dakpan schreef:
Festuca schreef:
Leuk plaatje van wildstylez :P


Sttt Almighty gaat anders weer boehoe doen.

Klopt, Hardtraxx op z'n best
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
tommetjeuh schreef:
Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..
Echt totaal niets nieuws dit hoor.

Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD


Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.

Afbeelding

Mijn punt ging er om dat bij bepaalde aliassen gewoon andere producers zijn dan degene die er onder draaien.
Dat is niets nieuws in de scene..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Dus zolang het nergens officieel bevestigd is, loop het niet overal te blaten :whistle:


Zo zie ik het ook voor me, en dan is er in feite niet zo heel veel aan de hand. Je hoort nog altijd duidelijk het verschil tussen een Wildstylez track en een A² track. En zolang ze die draai er aan geven vind ik het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze poekoe is tantoe leip bradas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 02:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Deze poekoe is tantoe leip bradas.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Nee, doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squid schreef:

Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 05:54 
 
Hardtraxx Addict

"Luc produceerd.." HAHAHA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:26 
 

Squid schreef:
tommetjeuh schreef:
Intervention schreef:
idd want Alpha2 zouden dan de credits krijgen voor de platen die wildstylez zo produceren als het zo is.
onterecht toch?

jezus dat gebeurt echt ZOVEEL in de scene.. micheal pollen voor oa dozer en the pitcher.. the machine voor sasha f.. tuneboy voor ALLES uit de saifam hoek..
Echt totaal niets nieuws dit hoor.

Hoevaak wil men deze discussie trouwens nog voeren? iedere debiel hoort toch wel dat dit van wildstylez afkomt.. big fucking deal xD


Michel Pollen IS de The Pitcher, maar luc is gewoon het gezicht ervan.


Technoboy en Amazed produceren zelf, of hoe moet ik dit oppakken?

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Speculeren kan in dit betreffend topic: klik

Track klinkt weer dik in orde! Gooi maar een HQ online :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Luca77 schreef:
Helemaal mee eens. Plus als Wildstyles het produceert, wie zegt dan niet dat A2 precies zegt hoe die track in elkaar moet zitten. Misschien doet ws alleen de uitvoering, A2 heeft toch een typische eigen sound hoor.
Dus zolang het nergens officieel bevestigd is, loop het niet overal te blaten :whistle:


Zo zie ik het ook voor me, en dan is er in feite niet zo heel veel aan de hand. Je hoort nog altijd duidelijk het verschil tussen een Wildstylez track en een A² track. En zolang ze die draai er aan geven vind ik het prima.


Het gebeurt zo veel dat producers voor meerdere mensen produceren. Kijk naar de hele rapscene alsof iedere rapper zijn eigen beats produceert haha.

Veel bekende artiesten produceren ook vaak samen met iemand (die niet wordt vermeld als artiest)

Zo lang het niet van elkaar geript wordt en dan gereleased is er niets mis mee vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nogmaals klik! Hier wordt enkel de track besproken, niet wie of 'wat' produceerd voor iemand anders! Over dat speculeren heeft niemand wat aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:

Afbeelding


Jammer van de epische spelfoud kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Newbie

Deze is HEEEUUL dik, kom maar met die HQ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:19 
 

Dikke track zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:35 
 
Hardtraxxer



fucking awsome :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks