Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 02:24 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Afrojack ft. Wrabel

Track(s): Ten Feet Tall (Brennan Heart & Code Black Remix)

Sample/video:


Bron: Brennan Heart @ Slam!Harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 13:16 
 
Hardtraxxer

mwah Weer hetzelfde truckje tussen die twee.
Wordt er nou niet echt warm van
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Tonight Will Never Die kick en synth, alleen een ander melodie en vocalen dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik word zo moe van al die house remixjes :/

het is geen slechte remix, maar bedenk eens wat nieuws ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 15:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gebrek aan originaliteit. Zo jammer..
Dit laat maar weer eens zien dat die mannen niet veel in hun mars hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 22:35 
 

Vaassenaar schreef:
Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 03:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Vaassenaar schreef:
Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
IvoWII schreef:
Vaassenaar schreef:
Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:38 
 
Hardtraxxer

Genieten deze plaat :D hele fijne melo en vocal van Wrabel is ook prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Raefix schreef:
Genieten deze plaat :D hele fijne melo en vocal van Wrabel is ook prima :D


Inderdaad. Fijne kaas dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Raefix schreef:
Genieten deze plaat :D hele fijne melo en vocal van Wrabel is ook prima :D


Inderdaad. Fijne kaas dit :D


Heerlijk dit ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:48 
 

The Venator schreef:
Gebrek aan originaliteit. Zo jammer..
Dit laat maar weer eens zien dat die mannen niet veel in hun mars hebben.

niet mee eens, dat ze nu zo'n niet zo orgineel nummer hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat niet beter kunnen dan dit. deze heren hebben ook een paar grote hits op hun naam staan.

verder vind ik dit ook niet veel biezonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

//laatmaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:59 
 
Hardtraxxer

niet gelekt maar gereleased op de remix ep die onlangs is uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
The Venator schreef:
Gebrek aan originaliteit. Zo jammer..
Dit laat maar weer eens zien dat die mannen niet veel in hun mars hebben.

niet mee eens, dat ze nu zo'n niet zo orgineel nummer hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat niet beter kunnen dan dit. deze heren hebben ook een paar grote hits op hun naam staan.

verder vind ik dit ook niet veel biezonders.

Een hit hebben is niet hetzelfde als origineel zijn. Sterker nog er zijn heel veel hits die een hit zijn geworden doordat ze catchy stukken uit andere nummers gekopieerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
niet gelekt maar gereleased op de remix ep die onlangs is uitgekomen.

Kan dr niks over vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Backstabber schreef:
niet gelekt maar gereleased op de remix ep die onlangs is uitgekomen.

Kan dr niks over vinden?


Klopt. Kon ik ook niet, BH gaf aan op Twitter dat ie dacht ergens in 2034 omdat ie het nog niet wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Mitzinator schreef:
Backstabber schreef:
niet gelekt maar gereleased op de remix ep die onlangs is uitgekomen.

Kan dr niks over vinden?


Klopt. Kon ik ook niet, BH gaf aan op Twitter dat ie dacht ergens in 2034 omdat ie het nog niet wist.

Zal dus wel uitgelekt zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hoe?

Gruwelijk lekker nr trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 16:01 
 
Hardtraxx Addict

:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 17:00 
 
Hardtraxxer

Wel lekker plaatje als het zonneke op je bolleke schijnt en een gele kouwe in je hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf die synth heerlijk vinden. De rest is niet geweldig, maar door die synth en melodie is het al best een fijn plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom nou weer weg? Heeft iemand hem nog?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks