sandervanbruggen schreef:
The Venator schreef:
Gebrek aan originaliteit. Zo jammer..
Dit laat maar weer eens zien dat die mannen niet veel in hun mars hebben.
niet mee eens, dat ze nu zo'n niet zo orgineel nummer hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat niet beter kunnen dan dit. deze heren hebben ook een paar grote hits op hun naam staan.
verder vind ik dit ook niet veel biezonders.
Een hit hebben is niet hetzelfde als origineel zijn. Sterker nog er zijn heel veel hits die een hit zijn geworden doordat ze catchy stukken uit andere nummers gekopieerd hebben.
ja dat klopt, maar deze heren hebben wel degelijk iets in hun mars.