Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 23:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar er wordt hier op het gezellige dode forum absoluut ook neergekeken op de jongere generatie die dit hard vindt.


Dit weet ik niet zo goed, is het dat of is het omdat de stroming die gemaakt is voor socials/marketing/snel en simpel gewoon indruist tegen wat muziek normaal is. Het is niet dat het beiden geen bestaansrecht heeft, maar het gaat mensen wel aan als het de norm van het genre overneemt.

Geldt niet alleen voor hardstyle trouwens, daarom zeg ik muziek, en ook niet per sé alleen voor de jongere generatie. Als je kijkt naar het hoogtepunt van hardcore in de 90's (vlak voor de dood) was het principe eigenlijk het zelfde. Veel het zelfde werk, veel meer rechtoe rechtaan simpel werk en eigenlijk ging het publiek vooral heen om wat naar binnen te gooien op een feest en als er dan maar kicks achter elkaar langs kwamen was het wel prima.

Dat was ook een compleet andere generatie, hoe zouden dan wij in hun ogen zijn waar dan eigenlijk het tegenovergestelde voor geldt, in de 00's kwamen namelijk moker veel unieke stijlen en genres teweeg.

Ik denk dat de kritiek meer op de verbastering van het muzikale is ipv een generatie, ten minste dat heb ik. Het maakt me niet heel veel uit waar iedereen naar luistert, het feit dat socials/marketing leidend zijn in muziek en zorgt voor versimpeling en eentonigheid over een groot deel van het genre waardoor je variatie verliest stoort me meer, daar is niet alleen een bepaalde generatie aan schuldig maar artiesten, organisatoren e.d. evengoed.

Het principe dat men moet open staan voor nieuwe dingen klopt wel, maar wat degene die dat roepen dan missen is dat men daar toe wordt geforceerd als hetgeen wat ze al leuk vinden steeds meer verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 09:21 
 
Hardtraxxer

We wijken af jongens. De tandjes wat een bak oortyfus dit zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 11:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lyrics on point :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks die meegaan op de melodie klinkt totaal niet, maar die kick daarna rolt best lekker eigenlijk :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks