Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 17:48 
 
Hardtraxxer

Artiest: Adjuzt & The Straikerz

Track(s): INCOMING

Sample/video:

https://vm.tiktok.com/ZIJnVNTr2/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 09:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb hier geen woorden voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha, ik zag het ook al bij een van die nieuwe platen van Dual Damage, waar de kick precies de melodie nadoet, maar dit heeft echt zo'n gigantisch hoog jostiband gehalte. Het klinkt alsof ze een clownstoeter op een midi-keyboard hebben gesampled.

Moest er wel hardop om lachen, en ook om die van Dual Damage, dat je dit met een strak gezicht produceert en jezelf nog serieus kan nemen met zo'n "stoer" genre als raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde deze tijdens de set van Adjuzt, The Purge & Devin Wild voorbij komen. Zelden zoiets kuts gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hahaha, ik zag het ook al bij een van die nieuwe platen van Dual Damage, waar de kick precies de melodie nadoet, maar dit heeft echt zo'n gigantisch hoog jostiband gehalte. Het klinkt alsof ze een clownstoeter op een midi-keyboard hebben gesampled.

Moest er wel hardop om lachen, en ook om die van Dual Damage, dat je dit met een strak gezicht produceert en jezelf nog serieus kan nemen met zo'n "stoer" genre als raw.

Leg dit naast een Do You Want Heavy, oid. xd

Reageer normaal amper nog op tracks omdat het mij geen biet meer kan interesseren maar deze ontwikkeling is wel weer een ontwikkeling te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:56 
 
Hardtraxxer

Is er iemand ooit geïnteresseerd geweest in “The straikerz” :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 11:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Is er iemand ooit geïnteresseerd geweest in “The straikerz” :/


Op RSU worden ze de hemel in geprezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adjuzt kan toch veel beter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:24 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


Is het voor de jongens van het dooie forum hier dan echt zo moeilijk te begrijpen dat iets wat jullie niet vet vinden, wel vet gevonden kan worden door anderen?

Lees toch liever zo'n commentsectie als dat verontwaardigde gejank op alles wat nieuw is hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:46 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Remi schreef:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


Is het voor de jongens van het dooie forum hier dan echt zo moeilijk te begrijpen dat iets wat jullie niet vet vinden, wel vet gevonden kan worden door anderen?

Lees toch liever zo'n commentsectie als dat verontwaardigde gejank op alles wat nieuw is hier.


Tuurlijk mogen die tiktok lui ervan genieten, prima. Maar wij mogen als dooie forum dan toch ook wel zeggen dat dit niet de directie is waarin wij de hardstyle graag willen zien gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:50 
 
Hardtraxxer

thomvandijk15 schreef:
Zaagkick schreef:
Remi schreef:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


Is het voor de jongens van het dooie forum hier dan echt zo moeilijk te begrijpen dat iets wat jullie niet vet vinden, wel vet gevonden kan worden door anderen?

Lees toch liever zo'n commentsectie als dat verontwaardigde gejank op alles wat nieuw is hier.


Tuurlijk mogen die tiktok lui ervan genieten, prima. Maar wij mogen als dooie forum dan toch ook wel zeggen dat dit niet de directie is waarin wij de hardstyle graag willen zien gaan?


Dus gaan we ook al neerkijken op mensen die positief reageren op iets wat hier niet mooi gevonden mag worden? Daardoor gaan de artiesten vast weer meer de richting hun oude stijl produceren. Not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Remi schreef:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


Is het voor de jongens van het dooie forum hier dan echt zo moeilijk te begrijpen dat iets wat jullie niet vet vinden, wel vet gevonden kan worden door anderen?

Lees toch liever zo'n commentsectie als dat verontwaardigde gejank op alles wat nieuw is hier.


Is het voor de persoon die al tig keer verbannen is van het forum en zo'n grote bek er over heeft maar toch als een of andere stockholm syndrome patient terug blijft komen zo moeilijk om te accepteren dat wanneer iets slecht gemaakt is en totaal niet muzikaal is, het dan ook terecht die stempel krijgt.

Of is op willekeurige voorwerpen rammen en dat als kicks gebruiken straks ook al muzikaal en innovatief, hou op zeg. Maar wacht, het gaat met de melodie mee, ongehoord! Als je hiermee op het conservatorium aankomt dan schoppen ze je er meteen uit :lol:. Het is populair op TikTok omdat zij meer kicken op gimmicks en dingen die aandacht trekken, dus logisch dat je daar zulk soort comments krijgt. Het een is geluidjes maken voor zo veel mogelijk interactie op socials, het ander is sounds en arrangementen maken en omzetten naar een stuk muziek, wat zou daadwerkelijk muzikaal zijn?

En daarnaast ook dat iets vet vinden en hoe iets gemaakt is nog steeds twee verschillende dingen zijn. Het zijn vaak ook alleen mensen die niet kunnen hebben dat een ander iets wat hun leuk vinden niet leuk vindt of benoemen voor wat het is die gepikeerd raken en je dan een hater noemen. Als je zelf van de mening bent dat zij het links moeten laten liggen, waarom laat je hun mening dan niet links liggen ipv van als een of andere white knight voor een artiest simpen die niks van je moet weten wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt precies hoe het klonk toen 14-jarige ik erachter kwam dat je midi files van bekende nummers kon downloaden en die op de piano roll van een kick zette in fl, had ermee door moeten gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Dit is echt precies hoe het klonk toen 14-jarige ik erachter kwam dat je midi files van bekende nummers kon downloaden en die op de piano roll van een kick zette in fl, had ermee door moeten gaan


Pak het weer op zou ik zeggen en verdien je brood ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:huh: :huh:
Tf is dit nu weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 16:59 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zaagkick schreef:
Remi schreef:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


Is het voor de jongens van het dooie forum hier dan echt zo moeilijk te begrijpen dat iets wat jullie niet vet vinden, wel vet gevonden kan worden door anderen?

Lees toch liever zo'n commentsectie als dat verontwaardigde gejank op alles wat nieuw is hier.


Is het voor de persoon die al tig keer verbannen is van het forum en zo'n grote bek er over heeft maar toch als een of andere stockholm syndrome patient terug blijft komen zo moeilijk om te accepteren dat wanneer iets slecht gemaakt is en totaal niet muzikaal is, het dan ook terecht die stempel krijgt.

Of is op willekeurige voorwerpen rammen en dat als kicks gebruiken straks ook al muzikaal en innovatief, hou op zeg. Maar wacht, het gaat met de melodie mee, ongehoord! Als je hiermee op het conservatorium aankomt dan schoppen ze je er meteen uit :lol:. Het is populair op TikTok omdat zij meer kicken op gimmicks en dingen die aandacht trekken, dus logisch dat je daar zulk soort comments krijgt. Het een is geluidjes maken voor zo veel mogelijk interactie op socials, het ander is sounds en arrangementen maken en omzetten naar een stuk muziek, wat zou daadwerkelijk muzikaal zijn?

En daarnaast ook dat iets vet vinden en hoe iets gemaakt is nog steeds twee verschillende dingen zijn. Het zijn vaak ook alleen mensen die niet kunnen hebben dat een ander iets wat hun leuk vinden niet leuk vindt of benoemen voor wat het is die gepikeerd raken en je dan een hater noemen. Als je zelf van de mening bent dat zij het links moeten laten liggen, waarom laat je hun mening dan niet links liggen ipv van als een of andere white knight voor een artiest simpen die niks van je moet weten wss.


Ik heb het nu toch puur op klagen over die commentsectie (enkel positieve reacties), dus ‘het zijn vaak mensen die niet kunnen hebben dat een ander iets leuk vind wat zij niet vinden) is precies wat Remi doet met z’n comment.

Enige wat die comments ‘zeggen’ is dat niet iedereen muzikale hoogstandjes wil maar gewoon willen rammen. En daar tevreden mee zijn blijkbaar, lijkt net alsof jullie jaloers zijn dat anderen wel van het grootste deel vd hedendaagse sound die nu populair is kunnen genieten.

Een melodietje maken van kicks, dat dan 1-2 x in een plaat langskomt. Boeie. Mooi toch gek. :lol:

Niemand beweert verder in die comments dat dit een muzikaal hoogstandje is dus ik snap sowieso je punt niet echt. Die lui bedoelen met die lovende reacties en bommetjes en vlammetjes in hun comments dat dit voor hun eng hakke is, en niet ‘dit is een muzikaal hoogstandje beter dan michel pollen bas oskam en ophidian bij elkaar’. Het grootste deel van die lui kent die namen niet eens.

Hier moet een track ‘muzikaal’ zijn om bestaansrecht te mogen hebben maar veel tracks worden tegenwoordig nou eenmaal gemaakt om hersenloos op te rammen live en niet om muzikaliteit. Waar er verder genoeg van is in de rest van de scene als je dat wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 17:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waar zie je precies klagen en mensen afkraken in Remi zijn comment dan?

Volgens mij zegt het inderdaad genoeg over een kloof tussen mensen die komen voor de gimmick/hype/omdat het populair is t.o.v. mensen die hardstyle graag nog als muziek zien.

Er is een prima argument voor commentaar als je ziet dat artiesten die anderen bijvoorbeeld eerst tof worden nu worden meegetrokken in het relevant proberen blijven bij een social media publiek t.o.v. een hardstyle publiek. Marketing gaat tegenwoordig eenmaal voor muziek in veel muziekgenres. Atm zijn dat vooral raw, uptempo en hardtechno.

Beiden mag, en hebben hun bestaansrecht, volgens mij wordt dat nergens geclaimd, of is het weer het standaard riedeltje van een negatief woord en gelijk in de verdediging schieten.

Citaat:
Een melodietje maken van kicks, dat dan 1-2 x in een plaat langskomt. Boeie. Mooi toch gek. :lol:

Boeie wat ik er van vind toch dan gek? Ik vind het klinken alsof je de de jostiband wat willekeurige toetsen in laat drukken, hihi gekke geluidjes. Doe er mee wat je wilt, in jouw geval op reageren, wat mag hier op zo'n toch vrij levend forum waar jij blijkbaar niet graag dingen op wilt lezen, of zitten, maar het toch doet. Dus je doet ook niet echt wat je zelf preekt.

Als je graag wilt dat er alleen maar lovend wordt gesproken over wat jij leuk vindt, ga dan naar TikTok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 18:03 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Waar zie je precies klagen en mensen afkraken in Remi zijn comment dan?


gap jij zegt dit, waarmee je op mij doelt:

Citaat:
Het zijn vaak ook alleen mensen die niet kunnen hebben dat een ander iets wat hun leuk vinden niet leuk vindt of benoemen voor wat het is die gepikeerd raken en je dan een hater noemen.


maar exact dat is wat remi doet maar dan andersom. mensen zeggen in die tiktok comments gewoon dat ze t vet vinden en hij zegt

Citaat:
Comments onder die TikTok zeggen ook genoeg, haha.


dan kan hij t toch precies ook niet hebben dat er mensen zijn die het wel vet vinden of niet. staan alleen paar smileys en positiviteit, dus laat mensen het ook gewoon wel leuk vinden dan. pffffffffffffff. maar ey boeie. jonko is bijna op dus ga zo loesoe jwt.

Ik snap verder de jongens van het dooie forum hun frustratie over de veranderingen in de sound maar elke keer als er iets nieuws bedacht wordt doet iedereen doet alsof de scene kapot gaat, terwijl dat elke keer opnieuw weer niet zo is. Raw, uptempo en shockfactor hebben overgenomen, en die hype zal ooit minder worden, en ookal word ie niet minder, er is genoeg leuks voor iedereen in deze tijd juist. Euforisch gaat vooruit, classics blijft een goedlopend concept met al die feesten, etc, het kan best naast elkaar bestaan. Ik snap het probleem niet zo :lol: Ik ben zelf ook niet ‘de doelgroep’ van die tiktok shit, begon met hardstyle/core luisteren in 2006. Ben dus net als velen hier. En ben niet bang dat raw en uptempo de scene kapot gaat maken want denk dat we wel tegen het plafond van hoe extreem en debiel iets kan klinken live.

En in jullie fav Jay Reeve, The Enlightenment, of obscure industrial setje zullen kicks als deze toch nooit langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zullen we keertje samen eentje smoken Zaagkick? Rook wel alleen assie man, anders baksteen haha je kent het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 19:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
overig herhalend gezever


Je ontwijkt wel een beetje alles wat ik zeg, wat ik ook wel had moeten verwachten.

Waar in Remi zijn comment zie je hem die mensen afkraken dan? Zegt genoeg over wat?
Over hoe verschillend het is? Over een generatiekloof? Hoe kut het is? Hoe de wereld draait?

En ik zei ook al dat ongeacht wat er met hardstyle gebeurt, ieder mag het zo tof en kut vinden als hij wilt, daar valt niks aan af te doen. Maar er wordt wel gewoon beoordeeld op basis van wat gewoon de trend anno 2024 is, daar valt niet veel aan af te doen, je mag het zo vet vinden als je wilt maar als je ontkent wat het is, ja dan krijg je discussie.

En nogmaals, wat doe je hier nog als je je zo ergert aan de meningen? Voor iemand die zegt dat anderen zich druk maken, maak je je aardig druk over een dood forum waar je al niet hoort te zitten maar toch terug komt, ondanks dat je het niks vindt? Ik mag toch aannemen dat je makkelijker over een stuk tekst/een mening kan heenlezen dan bepaalde populaire muziek ontwijken.

Antwoord dat eens zonder in de herhaling te vallen over al weerlegde dingen, net zoals vroeger maatsko.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 19:15 
 
Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
Zullen we keertje samen eentje smoken Zaagkick? Rook wel alleen assie man, anders baksteen haha je kent het wel


Had zelf ook beter assie kunnen roken net want snap geen kk meer van de hele discussie ondertussen maar s goed, ik woon in de vluchtelingenopvang in Boxtel tot snel bruur.

@BB dennis bro als mensen een track tof vinden en je reactie is ‘haha die comments’, dan is dat toch denigrerend bedoeld. Het is letterlijk indirect lachen om dat anderen het vet vinden. Er staat namelijks niks raars in die comments, alleen vuur smileys, als al die lui hadden gecomment ‘dit soort kicks zijn beter dan ‘insert jullie favo kick’ dan had ik het begrepen maar wat is er precies mis met die comments om erom te lachen dan? Zo creeër je alleen maar eilandjes met dat elitaire lachen om hoe anderen iets vet vinden. En wat betreft je waarom blijf ik hier, omdat ik me
90% vd tijd prima vermaak hier, maar laat mij soms ff tegen de echokamer hier ingaan zolang er geen regels worden gebroken. Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardtraxx leden drama :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 20:31 
 
Hardtraxxer

Kleuters :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal wel een josti zijn maar ik kan hier enorm van genieten. Muziek heeft meer functies dan alleen uniek, mooi of complexe melodie lijnen. Ene keer wil ik duistere spoontech waarbij muzikaliteit hoog in het vaandel staat, of een Phuture Noize die altijd enorm zn best doet op zijn melodieën, maar soms wil ik ook gewoon lekker simpel maar catchy gepingel en deuntjes. Gewoon genieten van dat gepingel en feeste. Dual Damage doet dat naar mijn mening enorm goed en nemen zichzelf echt niet te serieus. De tijd dat raw stoer moet zijn is voor mijn gevoel echt minder geworden. De jonge generatie wil gewoon plezier hebben en hard feesten.

En ik moet het hier toch echt eens zijn met emre, ook al is ie snel op zn teentjes getrapt (kan hem moeilijk blamen om eerlijk te zijn). Natuurlijk kun je dit gewoon echt helemaal kut vinden en zeg het vooral op dit forum. Daar is het voor. Maar er wordt hier op het gezellige dode forum absoluut ook neergekeken op de jongere generatie die dit hard vindt.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks