Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Digital Punk & The R3belz

Track(s): The last Remaining Light

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had hem ook ff gefilmd klonk zeker vet :D ! BTW geen flauw idee :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

1e climax klinkt wel lekker maar als de melodie gewoon door gaat klinkt het maar saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht dat dit een nieuwe collab was van The R3belz & Digital Punk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is idd een Digital Punk Melo, lijkt me dus ook die Collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

Digital punk & the R3belz - the last remaining light
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxxer

Ran-D ft. Villain - X maar dan met een anti :cool:

Buiten dat een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap de vergelijken met X niet maar op zich een leuk plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me echt niets dit, ik verwachtte ook niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

saai.. vooral de anti, had veel meer verwacht toen ik het topic zag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig plaatje. Anti is best te doen en melodie gaat ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja is wel een lekker plaatje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

spookie schreef:
saai.. vooral de anti, had veel meer verwacht toen ik het topic zag


true
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier gaan veel mensen potentieel mee de mist in op die anti ^^
Leuk plaatje, niet erg bijzonder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Best aardig plaatje. Anti is best te doen en melodie gaat ook wel.

Dit, niks speciaals, maar leuk om af en toe op te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk plaatje voor tussendoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

kie hie mie man kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:10 
 
Hardtraxxer

Vind er geen donder aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mwa, niet geweldig. Deze twee kunnen echt beter. Vooral The R3belz stelt me de laatste tijd heel erg teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The r3belz is echt diep aan het zinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor een beetje Doomed erin terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het niet echt heel vet ofzo..

Wel lekkere drive moet ik zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:24 
 

Ik vind dit wel een lekker nummertje ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks