Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
The r3belz is echt diep aan het zinken...

Sinds ie solo is gaan produceren is er echt niks bijzonders meer uitgekomen. Al is dit geen slechte plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:31 
 
Hardtraxxer



Kan dicht. Samen met Burn op de 20e op A2REC044.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax lijkt veel op Tweekaz - Cheese Police

Vind er niet veel aan.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks