Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Climax is een beetje aan de saaie kant, intro daarentegen is wel weer heel dik :bomb: Ben beter van Adaro gewend maar desalniettemin een vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vaag en niet echt mijn ding denk ik. Zitten wel leuke stukken tussen.
Misschien wat vaker horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kan het zijn dat dit soms al een wat ouder plaatje is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Kan het zijn dat dit soms al een wat ouder plaatje is?

Soms, niet altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm niet de beste plaat die Adaro ooit gemaakt heeft. Niet zo bijzonder. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:18 
 

Lekker nummer, maar Adaro kan veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend vet van begin tot eind. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig plaatje, niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

De plaat pakt mij wel meteen, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

Waar is de break met dat gezang?

http://youtu.be/Q_Y2ZMgCUe4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuke track :) . Geen Haunter of the Dark niveau, maar zeker niet slecht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:48 
 
Hardtraxx Elite

DonC schreef:
Waar is de break met dat gezang?

http://youtu.be/Q_Y2ZMgCUe4

Die is helaas veranderd in deze, dat hoor je in de intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eén van de erg weinige tracks die mij niks doet van Adaro. De intro is echter wel lekker. Met wat oldskool elementen. Daarna kakt het allemaal in. Die sfeer uit de intro had ik liever in gehele track willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Kan het zijn dat dit soms al een wat ouder plaatje is?

Dit was naar het schijnt Open Up. Hij was er niet tevreden over en heeft hem dan aangepast. Naam is hernoemd naar History.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

vind hem wel bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:06 
 
Hardtraxxer

Vind hem saai voor Adaro's doen. Deze man kan veel beter, bij deze plaat komt het echter niet helemaal eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot aan de climax heerlijk. Daarna minder :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Newbie

hotymoty schreef:
DonC schreef:
Waar is de break met dat gezang?

http://youtu.be/Q_Y2ZMgCUe4

Die is helaas veranderd in deze, dat hoor je in de intro!




Wat mij betreft is het niet helaas, maar meende afgelopen zaterdag ook die break nog gehoord te hebben! Wellicht zit de break niet in de preview xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Pff wat een saaie bedoeling weer :thumbdown:
Vraag me af of die man me ooit nog eens gaat overtuigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem weer gruwelijk! :D Hij blijft maar door beesten met klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm nee, doet me nog niet zoveel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ken ik deze vocals van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict

Vanmiddag even geluisterd. Klinkt weer heel gaaf hoor, gewoon beuken :cool: . Adaro is en blijft een van m'n favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mis een beetje energie, maar live zal dat wel goedkomen :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks