Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:49 
 

Stefann4 schreef:
Aardig plaatje, niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 01:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Live zal die lekker gaan denk ik. vind de climax wel een beetje erg Ran-D achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

intro is wel dik! Rest matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Waar ken ik deze vocals van


Ik ken ze ook maar weet ook niet vanwaar :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pff kan er ook niet opkomen, ik dacht eerst Hampenberg - Ducktoy maar daar zit ie ook niet in. Is wel van die tijd en volgens mij een Hardtrance-achtige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm, Outblast - Infinity.
Althans daar ken ik 'm van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heb 'm, Outblast - Infinity.
Althans daar ken ik 'm van :P


Ja dat is het :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks