Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Adaro & Digital Punk

Track(s): Natural Born Killers (The Machine Remix)

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/djdigitalpunk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Doen het maar even zo tot iemand hem op SC zet. :]
EDIT: zelf maar geüpload. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Driiiiive in de midintro's en climaxen, jeetje wat heerlijk. :worship: En die kick ben ik nog altijd niet beu gehoord.
Screeches zijn ook top, ookal is het dezelfde stijl als Stomp! en Within Each Of Us.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Driiiiive in de midintro's en climaxen, jeetje wat heerlijk. :worship: En die kick ben ik nog altijd niet beu gehoord.
Screeches zijn ook top, ookal is het dezelfde stijl als Stomp! en Within Each Of Us.


Precies dit ja echt vet en die kick is inderdaad nog steeds niet vervelend, maar het moet niet meer te lang duren eerlijk gezegd haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown is goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 06:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Qlown is goed bezig :thumbsup:

Qlown is niet goed bezig want er was al een topic voor :P

nieuwe-tracks-hs/digital-punk-adaro-natural-born-killer-the-machine-remix-t43309.html?hilit=natural
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Raar, met de zoekfunctie vond hij niks. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het klinkt dan wel als zijn laatste tracks, vooral op Rollin' maar godverdomme wat een drive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel vet voor The Machine dat hij de laatste tijd zo goed opgepikt wordt, zo'n remix helpt daar alleen maar bij :thumbsup:

kan dit stijltje wel heel erg waarderen :D

hopen op een dikke vette remix pack samen met die Phuture Noize remix :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vast lekker live, maar vind t weinig met het origineel te maken hebben, terwijl het origineel zo'n vette climax heeft naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:08 
 

Ben die kick ondertussen ook wel zat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan hier: nieuwe-tracks-hs/digital-punk-adaro-natural-born-killer-the-machine-remix-t43309.html verder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks