Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers (A2REC048)

Label: A2 Records
WEB release: 24/04/2013

Tracks:
Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik het voor het eerst hoorde was ik er niet zo weg van maar nu boeit ie me best wel. Ik neem um mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, ik wordt er niet warm of koud van. Een ding weet ik wel: De vocalen staan me niet aan. Standaard Adaro plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Hmm, ik wordt er niet warm of koud van. Een ding weet ik wel: De vocalen staan me niet aan. Standaard Adaro plaat.


Standaard Adaro plaat? Ik vind het in geen enkel opzicht op No Time To Sleep/Haunter/wat dan ook lijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Elexz schreef:
Hmm, ik wordt er niet warm of koud van. Een ding weet ik wel: De vocalen staan me niet aan. Standaard Adaro plaat.


Standaard Adaro plaat? Ik vind het in geen enkel opzicht op No Time To Sleep/Haunter/wat dan ook lijken..

Alle sounds in deze plaat inclusief het gebruik daarvan zijn gewoon typisch Adaro. Dan is het toch een typische Adaro plaat... Overigens: *word
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Hmm, ik wordt er niet warm of koud van. Een ding weet ik wel: De vocalen staan me niet aan. Standaard Adaro plaat.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Oxygene schreef:
Elexz schreef:
Hmm, ik wordt er niet warm of koud van. Een ding weet ik wel: De vocalen staan me niet aan. Standaard Adaro plaat.


Standaard Adaro plaat? Ik vind het in geen enkel opzicht op No Time To Sleep/Haunter/wat dan ook lijken..

Alle sounds in deze plaat inclusief het gebruik daarvan zijn gewoon typisch Adaro. Dan is het toch een typische Adaro plaat...

Typisch is iets anders dan standaard. Desalniettemin ben ik het volledig met je eens. Weer het gebruik van dezelfde of bijna dezelfde kicks. Standaard screeches die je tegenwoordig in elke mid-intro hoort. De vocals zijn tenenkrommend. De climax is verder ook niet echt speciaal, dat soort hebben we al meermaals gehoord in andere zogenaamde raw tracks die naar de mainstream neigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Typisch is iets anders dan standaard.

Als het een typische [artiest] plaat is en hij voegt niks toe whatsoever (die motivatie heb ik daarna beschreven namelijk) is het toch een standaard [artiest] plaat, of ben ik nou gek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Wout1997 schreef:
Typisch is iets anders dan standaard.

Als het een typische [artiest] plaat is en hij voegt niks toe whatsoever (die motivatie heb ik daarna beschreven namelijk) is het toch een standaard [artiest] plaat, of ben ik nou gek? :P

Jij hebt het verkeerd. Noisecontrollers hebben toch ook een typische sound die ze in meerdere tracks gebruiken maar het is niet allemaal standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker plaatjes, vind alleen de vocalen verschikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Jij hebt het verkeerd. Noisecontrollers hebben toch ook een typische sound die ze in meerdere tracks gebruiken maar het is niet allemaal standaard.

Hmm, eens. Ach, dan maar gewoon een saaie Adaro plaat die me niets doet :P Hangt er btw alsnog vanaf hoe je 'standaard' definieert, maargoed, in deze context koppel ik er dezelfde definitie aan, dus je hebt gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Wout1997 schreef:
Jij hebt het verkeerd. Noisecontrollers hebben toch ook een typische sound die ze in meerdere tracks gebruiken maar het is niet allemaal standaard.

Hmm, eens. Ach, dan maar gewoon een saaie Adaro plaat die me niets doet :P Hangt er btw alsnog vanaf hoe je 'standaard' definieert, maargoed, in deze context koppel ik er dezelfde definitie aan, dus je hebt gelijk

^^ Ben het trouwens wel mee eens dat het standaard Adaro is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
^^ Ben het trouwens wel mee eens dat het standaard Adaro is.

:lol: Haha, ja maar dat is logisch. Is niet altijd negatief imo. Dat is gewoon persoonlijk stijl-behoud wat de meeste dj's wel hebben. Zo lang je het maar goed uitwerkt is het prima vind ik. Dit is hier dus niet het geval. Al dat gezeik dat dj's eens van stijl moeten veranderen (of aanpassingen verrichten) vind ik vaak zó overbodig (op enkele uitzonderingen na, Delete bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig heeft Adaro een geheel eigen stijl, wat een bak drive in de mid en climax. Heerlijke agressieve vocals ook :thumbup: . Fijne plaat dus, zeker aanschaffen. Veel beter dan de poep kicks in de climax van Everyday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
wat een bak drive in de mid en climax.

Waar hoor jij precies drive dan? Ik hoor het namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Gelukkig heeft Adaro een geheel eigen stijl, wat een bak drive in de mid en climax. Heerlijke agressieve vocals ook :thumbup: . Fijne plaat dus, zeker aanschaffen. Veel beter dan de poep kicks in de climax van Everyday.


Dit! ^^ Ook ik vind de climax heerlijk. Vooral de manier waarop die erin klapt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Gelukkig heeft Adaro een geheel eigen stijl, wat een bak drive in de mid en climax. Heerlijke agressieve vocals ook :thumbup: . Fijne plaat dus, zeker aanschaffen. Veel beter dan de poep kicks in de climax van Everyday.

Juist die climax in everyday was vernieuwend voor Adaro. Dat is wat hij moet doen gevarieerd producen met zijn eigen typische sound. Everyday is gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Darknezz schreef:
wat een bak drive in de mid en climax.

Waar hoor jij precies drive dan? Ik hoor het namelijk niet.


Vanaf 1.07 en 2.39. Daar zou ik live echt helemaal los op gaan :) Dikke kickrolls en screeches die de plaat veel snelheid meegeven, zoals altijd in Adaro zijn tracks. Maar goed, dit blijft natuurlijk een kwestie van smaak, wat iemand wel of niet als "drive" definieert.

@Wout Wat ze met die pitchkicks in Everyday gedaan hebben verpest voor mij de track. Tot aan de climax idd gruwelijk, daarna voor mij niet om aan te horen. Maar dat was een eerdere discussie die al gevoerd is en gaat niet over deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Darknezz schreef:
Gelukkig heeft Adaro een geheel eigen stijl, wat een bak drive in de mid en climax. Heerlijke agressieve vocals ook :thumbup: . Fijne plaat dus, zeker aanschaffen. Veel beter dan de poep kicks in de climax van Everyday.

Juist die climax in everyday was vernieuwend voor Adaro. Dat is wat hij moet doen gevarieerd producen met zijn eigen typische sound. Everyday is gruwelijk.

Ik kan deze plaat beter waarderen dan Everyday. Maar dat is dan ook een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
een kwestie van smaak, wat iemand wel of niet als "drive" definieert.

Dit is echt onzin. Niet alles is multi-interpretabel, en zeker het begrip 'drive' niet. Ik zou eerst even wat meer over hardstyle opzoeken voor je onzin uit gaat kramen. Of iemand in meer of mindere mate drive aanvoelt ja of nee is natuurlijk wel zo, maar het is geen kwestie van verschil in definitie.

Heb jij ook aparte definities voor een kick dan? Of synth? melodie? sidechain?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:

@Wout Wat ze met die pitchkicks in Everyday gedaan hebben verpest voor mij de track. Tot aan de climax idd gruwelijk, daarna voor mij niet om aan te horen. Maar dat was een eerdere discussie die al gevoerd is en gaat niet over deze track.

Het is misschien niet je smaak en dat waardeer ik. Het mooie wat hij hier heeft gedaan is met zijn eigen typische sounds een compleet andere track gemaakt dan de standaard tracks die hij normaal maakt. Dat moet dan ook wel een kracht van een artiest zijn. Variatie en creativiteit in je tracks. Je kan me veel wijs maken maar Adaro heeft de laatste tijd op everyday na weinig gevarieerde tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele lekkere track! Ik vind vooral die aparte synth/screech heel gaaf, vocals stoor ik me ook totaal niet aan.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle