Related topics
- View the latest post: A-Lusion - Don't Wanna Know / Visual Perception /Be Yourself 2012 Edits EP
- View the latest post: A-lusion - Don't Wanna Know (2012 Mix)
- View the latest post: A-Lusion - Angels Dance (Original mix + Essential Mix)/Don't Wanna Know (SCAN053)
- View the latest post: Resensed & Rewildz - Don't Wanna Know (DWX1099)
- View the latest post: Revelation & Invector - WANNA KNOW 3.0
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Gezien de laatste producties van hem klopt deze titel wel. Maar zal hem vanavond toch maar es luisteren.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Nou zou zeggen dat dit nummer toch wel heerlijk klinkt

-
M
Tja, erg cheesy.. 't luistert wel lekker weg maar niet echt mijn ding.
Ten opzichte van zijn laatste releases & Second Identity album vind ik dit toch best een sterke plaat. Melodie & Intro pakken me wel.
Het gaaaaaat wel maar hij kan zoveel beter 
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ik vind deze niet slecht klinken hoor goede plaat van A-lusion
Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.
ik vind het een nogal 'lege' plaat, verder klinkt hij wel aardig maar niet overtuigend zoals ik wel vaker vind van z'n producties
wootum wrote:Gezien de laatste producties van hem klopt deze titel wel. Maar zal hem vanavond toch maar es luisteren.
Weeral zo'n vreselijke standaard track van A-lusion, wat een saaie track seg, weeral.
Koningenplaat! Prima melodie en die synth die er in 0:40 in komt is heerlijk, lekker vrolijk. Deze ga ik halen.
:') jah dat verleer je natuurlijk....Hidden Source wrote:Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.
Vind de midintro echt fantastisch, maar de climax wat minder.
Nee dat verleer je niet. Maar A-Lusion is een andere weg in geslagen, produceert nu softere mainstream platen. Had van mij niet gehoeven. Z'n oudere producties zijn geniaal, terwijl zijn nieuwe me echt totaal niks doen.Markienl wrote::') jah dat verleer je natuurlijk....Hidden Source wrote:Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.
Kreeg weer hoop in A-Lusion na Be on your way remix maar dit is weer 13 in een dozijn. Meestal weet hij me nog een beetje met de intro te pakken maar zelfs dat is hem niet gelukt 
Catchy melodie en de vocals passen erbij
Klinkt lekker 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik vind het lekker hoor! Heerlijk zomers!
Lekker voor in het begin van een setje 
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Weetje niks verkeerd aan een cheesey plaat,op z,n tijd. Maar alleen weet deze me niet te raken. Paar producties terug waren de intro en melodie,beter uitgewerkt.
Wel standaard track van hem jahRoebén wrote:Weeral zo'n vreselijke standaard track van A-lusion, wat een saaie track seg, weeral.
Vind er niet echt veel aan, leuk voor een keer maar thats it
DitInferno wrote:Weetje niks verkeerd aan een cheesey plaat,op z,n tijd. Maar alleen weet deze me niet te raken. Paar producties terug waren de intro en melodie,beter uitgewerkt.
Sowieso heb ik dat best vaak bij platen van A-Lusion dat ze me niet pakken, het lijkt altijd net niet helemaal perfect uitgewerkt en uitgevoerd
Lekker zomers
. Verder niet heel speciaal, zit wel leuk in elkaar
. Vind ik ook meestal bij A-Lusion, het is niet heel bijzonder maar het is altijd wel goed geproduceert
.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
wootum wrote:Gezien de laatste producties van hem klopt deze titel wel.