Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
83 posts member since 2009
last seen Oct 2012
Mid introo is lekker, vind het ook een standaard kick maar stoort me niet, het idee van een feestje in de zomer waar deze track even langs komt vind ik wel lekker! :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Matig maar wtf, dit zijn brennan heart sounds. Waarom :cry:

Moar Be On Your Way Remix en Call & Answer plz
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
wootum wrote:
Markienl wrote:
Hidden Source wrote:Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.
:') jah dat verleer je natuurlijk....
Nee dat verleer je niet. Maar A-Lusion is een andere weg in geslagen, produceert nu softere mainstream platen. Had van mij niet gehoeven. Z'n oudere producties zijn geniaal, terwijl zijn nieuwe me echt totaal niks doen.
lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Markienl wrote:lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.
Dat heb ik toch niet gezegd?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
wootum wrote:Gezien de laatste producties van hem klopt deze titel wel. Maar zal hem vanavond toch maar es luisteren.
Held xd

Over de track: midintro is nog wel aardig maar voor de rest weer is niks bijzonders
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
wootum wrote:
Markienl wrote:lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.
Dat heb ik toch niet gezegd?
ik citeer je ook nog egt en dan zeg je, dat heb ik niet gezegd :lol: :lol:
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Markienl wrote:
[b]Hidden Source[/b] wrote:Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.

lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.
Heb ik gezegd dat ie niet meer kan produceren?
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
wootum wrote:
Markienl wrote:
[b]Hidden Source[/b] wrote:Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.

Heb ik gezegd dat ie niet meer kan produceren?
mijn excuses, deze post is dan niet naar jou toe gericht ^^
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
A-Lusion kan heeeeeel goed produceren, dat heb ik laatst wel bij hem thuis gezien. Na dat bezoekje ook veel meer respect gekregen voor die man, hij maakt al z'n tracks met liefde en steekt er veel tijd in! Het is echt zijn eigen stijltje, en veel mensen vinden het vet! Ik vind 't zelf ook niks, dat weet hij nu ook maar omdat ik nu veel beter weet hoe 't er allemaal aan toe gaat ga ik nu niet meer zeggen zoiets als ''wat een kut plaat'' ofzo haha! Deze luistert opzich nog best leuk weg imo :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Door deze man ben ik hardstyle gaan luisteren, wat hij ook produceert, het valt automatisch goed bij mij :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
A-Lusion, waar ga je heen? :cry: Je hebt zoveel giga dikke tracks op je naam staan, en nu dit. Niet alleen dit, maar gewoon heel 2010/2011.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klinkt niet verkeerd :)
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
vind dit nog enigsinds een lichtpuntje, gezien de laatste producties :thumbup:
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Vind er niets aan tbh :/
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
beste release van hem ooit is altijd nog visual preception , Too Close , No Regrets & Blue Fairly :$ (L)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Ik kan er wel mee leven. :)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Kepro wrote:Ik kan er wel mee leven. :)
Luistert lekker weg, alleen die kick xd .