Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mid introo is lekker, vind het ook een standaard kick maar stoort me niet, het idee van een feestje in de zomer waar deze track even langs komt vind ik wel lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Matig maar wtf, dit zijn brennan heart sounds. Waarom :cry:

Moar Be On Your Way Remix en Call & Answer plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Markienl schreef:
Hidden Source schreef:
Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.


:') jah dat verleer je natuurlijk....


Nee dat verleer je niet. Maar A-Lusion is een andere weg in geslagen, produceert nu softere mainstream platen. Had van mij niet gehoeven. Z'n oudere producties zijn geniaal, terwijl zijn nieuwe me echt totaal niks doen.


lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.


Dat heb ik toch niet gezegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gezien de laatste producties van hem klopt deze titel wel. Maar zal hem vanavond toch maar es luisteren.


Held xd

Over de track: midintro is nog wel aardig maar voor de rest weer is niks bijzonders
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Markienl schreef:
lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.


Dat heb ik toch niet gezegd?

ik citeer je ook nog egt en dan zeg je, dat heb ik niet gezegd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
Hidden Source schreef:
Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.



lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.


Heb ik gezegd dat ie niet meer kan produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Markienl schreef:
Hidden Source schreef:
Die vent kan echt niet meer producen, alles van 2nd identity vind ik niks en al zijn nieuwe solo's zijn ook saai, hij mag van mij stoppen.



lees je eerste post nog eens, slaat dus nergens op wat je zegt. hij kan gewoon technisch goed producen, dat jij t niet mooi vind moet je zelf lekker weten maar kom niet met uitspraken aanzetten zoals "Die vent kan echt niet meer producen" dat is gewoon niet waar.


Heb ik gezegd dat ie niet meer kan produceren?


mijn excuses, deze post is dan niet naar jou toe gericht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Lusion kan heeeeeel goed produceren, dat heb ik laatst wel bij hem thuis gezien. Na dat bezoekje ook veel meer respect gekregen voor die man, hij maakt al z'n tracks met liefde en steekt er veel tijd in! Het is echt zijn eigen stijltje, en veel mensen vinden het vet! Ik vind 't zelf ook niks, dat weet hij nu ook maar omdat ik nu veel beter weet hoe 't er allemaal aan toe gaat ga ik nu niet meer zeggen zoiets als ''wat een kut plaat'' ofzo haha! Deze luistert opzich nog best leuk weg imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door deze man ben ik hardstyle gaan luisteren, wat hij ook produceert, het valt automatisch goed bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Lusion, waar ga je heen? :cry: Je hebt zoveel giga dikke tracks op je naam staan, en nu dit. Niet alleen dit, maar gewoon heel 2010/2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit nog enigsinds een lichtpuntje, gezien de laatste producties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er niets aan tbh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beste release van hem ooit is altijd nog visual preception , Too Close , No Regrets & Blue Fairly :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er wel mee leven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik kan er wel mee leven. :)


Luistert lekker weg, alleen die kick xd .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks