Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: 2 Best Enemies Vs Florence and The Machine

Track(s): Spectrum Phases (Mashup Jack)

Sample/video:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Wat maakt deze man geweldige mashups. :worship:

-----
Citaat:
Credits:
Florence + The Machine – Spectrum
2 Best Enemies – Phases (TBY Romantic Mix)
Zany – Angel Of The Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machtig mooi goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Machtig mooi goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! Wat een gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha kippenvel, wat was dit gaaf op Qapital (L)

deze live-act is zelfs nog vetter geworden dan ik van te voren gedacht had, echt hele creatieve dingen maakt hij er van... echt heel goed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:54 
 

:worship: :worship: :loving: :loving: moet mashup jack binnekort echt zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teringvet. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pure kunst met muziek :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NONDENTJU!!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus kippenvel :D. Vind alleen de kick niet heel zuiver klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 09:48 
 
Hardtraxx Addict

Tering hij blijft toch wel de beste in dit!! Was inderdaad genieten op Qapital toen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 19:13 
 
Hardtraxx Elite

Held! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee vind deze dan weer niks. Passen niet bij elkaar. Geef mij maar de originele phases. Gouden melo in combinatie met die kicks in de climax (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:10 
 
Hardtraxxer

wat is dit? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Een mashup, je kan toch lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:14 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Nee vind deze dan weer niks. Passen niet bij elkaar. Geef mij maar de originele phases. Gouden melo in combinatie met die kicks in de climax (L)


(L) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vet hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:14 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:


Dit is geen remix, dit is een mash-up die kleuters nog kunnen maken.
Verder vind ik de meeste remixen van oudere nummers JUIST lekker omdat ze daarbij in een vers jasje worden gestopt. Wat dat betreft sla je de plank een beetje mis vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:


Dit is geen remix, dit is een mash-up die kleuters nog kunnen maken.
Verder vind ik de meeste remixen van oudere nummers JUIST lekker omdat ze daarbij in een vers jasje worden gestopt. Wat dat betreft sla je de plank een beetje mis vriend.


Ik vind deze mash-up anders best goed geproduceert als je het mij vraagt en ik zou het niet op dit niveau kunnen maken hoor. En over dat remix gedoe, dat was een voorbeeld en dat jij zo'n remix wel kunt waarderen dat is jouw mening, maar 9 van de 10 keer vinden ze een remix van een ouder plaatje onnodig en prefereren ze liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:52 
 
Hardtraxxer

ah :) geen idee, zit hier net
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
ah :) geen idee, zit hier net


Haha, nou bij deze.
Welkom! :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:

Is dat niet het idee achter een forum? Dat mensen zeggen wat ze over iets vinden. En als veel mensen dat vinden, zul je dat veel lezen. Heel simpel.

Overigens vind ik deze mashup wel heel gaaf, heerlijk gevoel neergezet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks