Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:


Dit is geen remix, dit is een mash-up die kleuters nog kunnen maken.



:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zin schreef:
Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:

Is dat niet het idee achter een forum? Dat mensen zeggen wat ze over iets vinden. En als veel mensen dat vinden, zul je dat veel lezen. Heel simpel.

Overigens vind ik deze mashup wel heel gaaf, heerlijk gevoel neergezet.


Heb je ook helemaal gelijk in, maar om dan vervolgens meteen te zeggen dat deze mash-up zelfs door een kleuter gemaakt kan worden vind ik dan weer een beetje overdreven maar goed. Ieder zijn mening, ikzelf vind deze mash-up juist lekker klinken en idd zoals jij het zegt er is een heerlijk gevoel neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:

Alsjeblieft zeg, ik vind deze mash-up niet geslaagd omdat ik de muziek niet bij elkaar vind passen.
So High To The Rain heeft dezelfde ingrediënten als deze mash-up. Daar vind ik het juist heel erg goed bij elkaar passen. Hoor je mij daar klagen dat ik de originele So High wil horen? Nee. Het gaat mij niet om het te vergelijken met de originele tracks (gek dat jij het trouwens over een remix hebt maar dat terzijde) het gaat mij erom of de mash-up goed in elkaar steekt en de muziek bij elkaar past. In dit geval vind ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker de kicks gebruikt van Angel of The Sun? Want hoor verder niks van die track terug, terwijl hij wel in de credits staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Goed gehoord. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niks mis mee toch, subtiele aanpassing van Phases. Persoonlijk vind ik het niet eens een achteruitgang, want dat gelul in Phases over red roses en black roses vind ik behoorlijk saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:


Dat mensen liever het origineel horen dan de remix track vind ik heel logisch.

Wat ik altijd zo onlogisch vind is als men zeggen dat een remix een verkrachting van een andere track is terwijl het twee compleet andere genres zijn en dat ze bang zijn dat ze alleen de remix nog gaan horen. Terwijl je de ene nooit in hetzelfde genre zal horen als het andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.

Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op. :thumbup:


Dat mensen liever het origineel horen dan de remix track vind ik heel logisch.

Wat ik altijd zo onlogisch vind is als men zeggen dat een remix een verkrachting van een andere track is terwijl het twee compleet andere genres zijn en dat ze bang zijn dat ze alleen de remix nog gaan horen. Terwijl je de ene nooit in hetzelfde genre zal horen als het andere.


Ja zo bedoelde ik het eigenlijk meer, alleen kwam maar niet op de woorden.
Op die manier bedoel ik gewoon dat mensen steeds iets te klagen hebben bij een remix en of mashup dat het vaak zoals jij zegt verkrachting is terwijl je het eigenlijk gewoon niet op dezelfde manier moet luisteren vind ik.

Anyways had het gewoon op een stomme manier gezegd en kwam dus best overdreven over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij dit soort dingen kun je er niet echt omheen. Omdat de mash-up direct lijkt op het origineel op een paar vlakken na.

Net zoals bijvoorbeeld de remix van Pure van Brennan Heart. Het origineel heeft alleen een deel vernieuwe sounds en kick en lijkt verder veel op het origineel. Dan vind ik het logisch dat je de twee vergelijkt.

Maar bijvoorbeeld. Wildstylez - Revenge en Wildstylez - Revenge (Technoboy Remix) zijn weer echt twee tracks opzich qua opbouw, vormgeving en sounds. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor Wildstylez & Frontliner - S.W.A.T. en de Frontliner Remix.
Die hebben weinig meer gemeen, en da zou men eigenlijk logischerwijze meer als losse track moeten beoordelen en niet als vergelijking met het origineel. Vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt gigantisch vet dit :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks