Zin schreef:
Gaan we weer hoor... De mensen die lopen te huilen dat ze liever het origineel willen, zet dan gewoon het origineel op en stop met klagen.
Tegenwoordig krijg je dit bij IEDERE remix te horen, dat men liever het origineel wilt.
Heel simpel, zet dan gewoon het origineel op.

Alsjeblieft zeg, ik vind deze mash-up niet geslaagd omdat ik de muziek niet bij elkaar vind passen.
So High To The Rain heeft dezelfde ingrediënten als deze mash-up. Daar vind ik het juist heel erg goed bij elkaar passen. Hoor je mij daar klagen dat ik de originele So High wil horen? Nee. Het gaat mij niet om het te vergelijken met de originele tracks (gek dat jij het trouwens over een remix hebt maar dat terzijde) het gaat mij erom of de mash-up goed in elkaar steekt en de muziek bij elkaar past. In dit geval vind ik dat niet.