Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Warface

Track(s): ID (Fuck The Police)

Sample/video:



1:27:11

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutstream, maaaaar dit klinkt me toch een potje lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 18:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Artiest: Warface

Track(s): ID (Fuck The Police)


Ja dit is ook echt hardstyle.

Alles voor de postcount en het eerste topic niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Artiest: Warface

Track(s): ID (Fuck The Police)


Ja dit is ook echt hardstyle.

Alles voor de postcount en het eerste topic niet? :lol:


Wist niet dat je meer postcount kreeg als je een topic in Hardcore opent, waarom heb je me dat niet eerder verteld?

Also, grappige opmerking weer van iemand met meer posts per day dan ik. Jankbal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 22:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn in ieder geval volle berichten en niet 90% quotes van andere gebruikers. En hardcore ook nog in het goede forumgedeelte, enorm moeilijk.

Je hebt het ook al 600x eerder hebt gedaan en het is ook al 600x eerder gezegd tegen je. Kan je wel weer gaan afkaatsen naar mij maar jij gaat hier voor de tigste keer de fout in omdat je per sé de eerste post moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.

Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 08:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dinsdag slaat bij sommige vroeg in :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 10:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vent, je aanname over waarom ik zogenaamd iets zou doen klopt gewoon (zoals wel vaker) niet daarom reageer ik zo. Iets in hardcore plaatsen duurt evenlang als iets in hardstyle plaatsen dus waarom zou ik dat verkeerd doen als ik zogenaamd per se de eerste post wil volgens jou. Ik had die sample nog niet geluisterd (op een paar keer doorheen skippen na) en ik ga er vanuit dat een Warface track 95% van de tijd hardstyle is dus vandaar. Moet je weer gelijk als een politieagentje reageren (vocal checks out) omdat iets in een verkeerd subforum staat, er zijn wel ergere dingen om je zorgen over te maken op dit moment of niet.

Edit: en ga anders lekker zelf het releasegedeelte levendig houden als je het beter kan


Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Moet zeggen dat ik Pedaalemre hierin steun, erg chill dat je altijd de nieuwe release topics aanmaakt :thumbup:

Inderdaad, ben er ook altijd blij mee. Snap de haat niet zo. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Liever af en toe een topic te veel dan een dood forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Lekker laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niets voor mij, evenals de (mogelijke) tracktitel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 00:02 
 
Hardtraxx Newbie

Killshot & Deadly Guns - LOCA
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks