Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest:Warface

Track(s): FTP (Fuck The Police)



Citaat:
FTP! Comin' straight from da Underground !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met FTP is de titel, weet wel niet waar het voor staat. Fuck The Police?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 11:17 
 
Hardtraxx Elite

Die break vind ik echt gaaf!
Belooft weer een leuk plaatje te worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoere vocals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Stoere vocals >.<

Standaard -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:24 
 

Jurheinen schreef:
tomac schreef:
Stoere vocals >.<

mits goed uitgewerkt +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle is whack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vocals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:39 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

BrianW schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KfJTuBG05wc&feature=youtube_gdata_player[/youtube]



Verwijder de s achter http.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:41 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Verwijder de s achter http.

haha ja was al effe aan het zoeken wat er fout ging :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/84361752/file.html[/zippy]
@ 48:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:10 
 

Kicks klinken al een heel stuk beter dan voorheen voor zover ik nu kan horen! Scheelt al een hele hoop. Nog steeds klinken de mid-intro's een beetje leeg maar al een heel stuk beter dan wat ik tot nu toe van Warface heb gehoord. Break, sfeer, vocals zijn erg fijn maar dat was het probleem ook niet per sé.
Nog even wachten op hq dan maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heeeerlijke plaat, die climax is echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die sirene screeches :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk snel een Warface release met deze en oa Schizophrenics :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was deze fijn tijdens de set van Vazard & Delete :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze viel mij ook al op in die set, vette plaat zeg :D En kwalitatief al stukken beter dan vorige tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Jurheinen schreef:
tomac schreef:
Stoere vocals >.<

mits goed uitgewerkt +1

Ja vond hem ook stiekem toch wel tof afgelopen zaterdag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wow vanaf anderhalve minuut is echt moeilijk vet. Cutted vocals ook +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, gewoon heel erg vet deze :huh: Kicks klonken live ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat een heeeerlijke plaat, die climax is echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bom!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks