Dat plaatje doet me sterk denken aan CrysisWesz wrote:View on YouTube
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Intro is nog aardig, maar climax is geen donder aan
. En die break is ook waardeloos.
Toch een flinke teleurstelling nadat de afgelopen 3 jaar alleen maar klappers van anthems werden gemaakt voor Project Hardcore.
Toch een flinke teleurstelling nadat de afgelopen 3 jaar alleen maar klappers van anthems werden gemaakt voor Project Hardcore.
View on YouTube
volgens mij stond hij al ergens maar ik vind hem dik
sowieso ben ik wel fan van hellsystem
volgens mij stond hij al ergens maar ik vind hem dik
sowieso ben ik wel fan van hellsystem
Ik vindt Part of the Project toch ook wel een stuk beter als deze anthem eerlijk gezegd
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik word hier echt helemaal niet door meegenomen! TegenvallerWesz wrote:View on YouTube
-
M
Beetje kansloos Wesz..Wesz91 wrote:ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..Dakpan wrote:Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.Wesz91 wrote:Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
Hoe kan je nou zeggen dat mainstream beter is dan industrial, iedereen heeft een andere mening.
Persoonlijk vind ik Industrial veel en veel beter dan mainstream, ik vind mainstream echt troep tegenwoordig.. 't word steeds blijer steeds softer en ook veel te veel dezelfde kicks.
en toch blijft industrial pokke-herrie!
sooow wat is dat hier dan.. voor een pokke-herrie? industrial it is!
ongeinspireerde bagger
ongeinspireerde bagger
-
M
:')
-
D
hahahaWesz91 wrote:en toch blijft industrial pokke-herrie!![]()
ongeinspireerde bagger
Industrial is GEEN pokke-herrie
maarja je moet er van houden!!
-
MHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2010
- last seen Aug 2011
als je eens goed gaat luisteren is Industrial vaak misschien nog wel wat geinspireeder dan mainstream.
ik bedoel vooral de gedachte die er achter zit.
let maar eens op de vocals of de geluiden achter de kick
ja de gedachten achter het rammen op metaal, de ruizige sound,M-Blastz wrote:als je eens goed gaat luisteren is Industrial vaak misschien nog wel wat geinspireeder dan mainstream.
de niet te volgen onlogische kicks. het is één grote rommelzolder!
hart en ziel worden in deze nr's gelegt.. nadat de eigen polsen zijn doorgesneden.
wil je industrial maken moet je wel erg depressief zijn
NB: wat een leuke discussie die toch niet zal stoppen.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wesz91 wrote:ja de gedachten achter het rammen op metaal, de ruizige sound,M-Blastz wrote:als je eens goed gaat luisteren is Industrial vaak misschien nog wel wat geinspireeder dan mainstream.
de niet te volgen onlogische kicks. het is één grote rommelzolder!
hart en ziel worden in deze nr's gelegt.. nadat de eigen polsen zijn doorgesneden.
wil je industrial maken moet je wel erg depressief zijn![]()
NB: wat een leuke discussie die toch niet zal stoppen.
Mainstream hardcore pussy
pussy zegtie dan, ik lach me lul uit me broek xDMainstream hardcore pussy
-
M
Wat ben jij een mongool zegWesz91 wrote:pussy zegtie dan, ik lach me lul uit me broek xDMainstream hardcore pussy
dankje, vind jou ook vet aardig jonge!Cyrildales wrote:Wat ben jij een mongool zegWesz91 wrote:pussy zegtie dan, ik lach me lul uit me broek xDMainstream hardcore pussy
blijf maar lkkr in je industrial hokje zitte
beter ga je na thunderdome dit jaar, breaking barriers
miss heb je daar wat aan
-
M
Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
Nee daar heb ik niets aan.
En hoezo Industrial hokje? Luister ook gewoon hardstyle enzovoort..
Nee daar heb ik niets aan.
En hoezo Industrial hokje? Luister ook gewoon hardstyle enzovoort..
Last edited by MovingMadness on 05 Oct 2010 19:11, edited 1 time in total.
nee daar heb je idd nix aan want je komt niet eens binnen, 18+ xDCyrildales wrote:Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
En nee daar heb ik niets aan.
-
M
Wesz91 wrote:nee daar heb je idd nix aan want je komt niet eens binnen, 18+ xDCyrildales wrote:Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
Kneusje
snotje!Cyrildales wrote:Wesz91 wrote:nee daar heb je idd nix aan want je komt niet eens binnen, 18+ xDCyrildales wrote:Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
En nee daar heb ik niets aan.Wat een humor
Kneusje
gast komop doe is normaalWesz91 wrote:nee daar heb je idd nix aan want je komt niet eens binnen, 18+ xDCyrildales wrote:Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
als jij industrial hc niks vind oke maar hou dat dan ook voor je in plaats van ons hiermee lastig vallen
en nu weer hardcore.
View on YouTube
Goede drum'n'bass, alleen t schelle agtergrond geluid verpest t :')gast komop doe is normaal
als jij industrial hc niks vind oke maar hou dat dan ook voor je in plaats van ons hiermee lastig vallen
en nu weer hardcore.
View on YouTube
Noisecontrollers - Summer in the city (kasparov remix)
da beukt wel!
-
M
DitRickie wrote:gast komop doe is normaalWesz91 wrote:nee daar heb je idd nix aan want je komt niet eens binnen, 18+ xDCyrildales wrote:Heeft niets met aardig zijn te maken, heb het over je gedrag en manier van praten.
en nu weer hardcore.