Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:05 

Donateur

Nice track van Ophidian!
Zou Mad Dog met een album uitkomen dan? Denk dat het niks meer wordt tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:27 

Oxbow schreef:

je kan hem hier gratis downloaden hij is FREE
http://soundcloud.com/angerfist-1/angerfist-and-jezus-wept-master

:worship: :worship: :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 08:42 

Bierkoning

Wat is er zo bijzonder aan die nieuwe Ophidian
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 08:44 

Hardtraxxer

inderdaad, vind et echt en slechte track xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:50 

Hardtraxx Elite

wat er zo bijzonder is?

kijk hoe geniaal dat nummer in elkaar zit. en gelukkig zijn er tenminste nog een paar artiesten die durven te experimenteren want zonder hun zou hardcore maar een saaie boel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:59 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
wat er zo bijzonder is?

kijk hoe geniaal dat nummer in elkaar zit. en gelukkig zijn er tenminste nog een paar artiesten die durven te experimenteren want zonder hun zou hardcore maar een saaie boel zijn

inderdaad ophidian durft tenminste nog te experimenteren ipv al die artietsen die een beetje dezelfde mainstream maken (uitzonderingen daargelaten natuurlijk),
luister bijv dat stuk vanaf 3.00 dat soort dingen klinken toch geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Ophidian is weer kwaliteit, fuck mainstream. :D Nieuwe Promo release staan ook weer alleen maar kneiters op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:10 

Hardtraxx Elite

Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:11 

Donateur

Hehe :D
Beide hebben zo hun plus en minpunten. Ben industrial wel meer gaan waarderen, op een feest is dat echt geweldige muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:18 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Hehe :D
Beide hebben zo hun plus en minpunten. Ben industrial wel meer gaan waarderen, op een feest is dat echt geweldige muziek.

vindje :p ieder ze ding, ma mij zal je nii in de industrial zaal vinden, tuurlijk t heb ze lkkre nrtjes.. maar ksta nog eerder in de terror zaal (en dat zegt genoeg) ;p overigens wel respect voor Tymon, die vink wel eg hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:21 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Nieuwe Ophidian is weer kwaliteit, fuck mainstream. :D Nieuwe Promo release staan ook weer alleen maar kneiters op.

inderdaad nieuwe promo is ook echt cool :thumbup:
vind alleen welcome to the terrordome niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:29 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!

Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:49 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Wesz91 schreef:

Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.

ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Wesz91 schreef:

ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..

Blijf jij maar lekker naar ongeinspireerde, steeds blijer & softer wordende 'hardcore' luisteren, ik zit er niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Wesz91 schreef:

:') :')
+ het is en blijft een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:01 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Blijf jij maar lekker naar ongeinspireerde, steeds blijer & softer wordende 'hardcore' luisteren, ik zit er niet mee.

en tog knalt t altijd weer! en zo nu en dan een early feestje is ook heerlijk, dat is pas blij, maar tog loeihard^^, asje de early sounds dus gaat vergelijken met wat er nu komt, dan ken je moeilijk zeggen dat t blijer word. iig beter dan die ratelende, krakende, ruisende onlogisch in elkaar gezette, niet te volgen en dus bijna niet op te kunnen losgaan bagger ;) yea i said it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Citaat:

en tog knalt t altijd weer! en zo nu en dan een early feestje is ook heerlijk, dat is pas blij, maar tog loeihard^^, asje de early sounds dus gaat vergelijken met wat er nu komt, dan ken je moeilijk zeggen dat t blijer word. iig beter dan die ratelende, krakende, ruisende onlogisch in elkaar gezette, niet te volgen en dus bijna niet op te kunnen losgaan bagger ;) yea i said it!

òf

Ik weet het wel hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:27 

Hardtraxx Elite

haha ik weet het ook wel :love: rocket fuel natuurlijk blijft echt een ongelofelijk vet nummer

oja nieuwe AOF:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:22 

Rickie schreef:
oja nieuwe AOF

fking vet nr :D beetje jmmr van die opera troep dr bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 20:29 

Donateur

Nieuwe AoF is geniaal, eindelijk weer een echt vet nummer van hun! :thumbsup:
Deze ging gruwelijk op Dominator haha.

Oh ja en @ Dakpan das natuurlijk niet eerlijk he, een van de beste industrialnummers vergelijken met een van de slechtste mainstream-tracks :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:02 

Hardtraxx Addict

Tymon - Stay
Wat een geil nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 10:27 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Oh ja en @ Dakpan das natuurlijk niet eerlijk he, een van de beste industrialnummers vergelijken met een van de slechtste mainstream-tracks :P .

als dat 1 van de beste industrial nrs moet zijn dan weetk helemaal genoeg xD wat een eentonige crap, egt geen feest muziek, of je moet 6 pillen in je mik hebbe zitte, dan kenk me voorstelle dat t vet is, mrj drugs maak bijna elke soort muziek vet...
Nieuw AoF is idd fokking nice, alleen de opera idd, ma da ben je italiaan voor :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 11:29 

Donateur

Dan is het gewoon niks voor jou, maar ik hou juist wel van dit soort eentonige, vage shit op z'n tijd. En juist op feesten komt deze muziek prima tot z'n recht, verstand op 0 en rammen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 12:14 

Hardtraxx Elite

Klinkt die kick van de nieuwe AOF nou echt zo leeg/slap, of ligt het aan mij. Het idee van de plaat is verder wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 13:23 

Hardtraxx Newbie

Just4Music schreef:
Klinkt die kick van de nieuwe AOF nou echt zo leeg/slap, of ligt het aan mij. Het idee van de plaat is verder wel vet!

x2

Ze hadden eerst betere kicks ja. Wat ze nu hebben klinkt zo slap.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks