Nice track van Ophidian!
Zou Mad Dog met een album uitkomen dan? Denk dat het niks meer wordt tbh.
Zou Mad Dog met een album uitkomen dan? Denk dat het niks meer wordt tbh.
Oxbow wrote:View on YouTube
je kan hem hier gratis downloaden hij is FREE
http://soundcloud.com/angerfist-1/anger ... ept-master
inderdaad ophidian durft tenminste nog te experimenteren ipv al die artietsen die een beetje dezelfde mainstream maken (uitzonderingen daargelaten natuurlijk),Rickie wrote:wat er zo bijzonder is?
kijk hoe geniaal dat nummer in elkaar zit. en gelukkig zijn er tenminste nog een paar artiesten die durven te experimenteren want zonder hun zou hardcore maar een saaie boel zijn
vindje :p ieder ze ding, ma mij zal je nii in de industrial zaal vinden, tuurlijk t heb ze lkkre nrtjes.. maar ksta nog eerder in de terror zaal (en dat zegt genoeg) ;p overigens wel respect voor Tymon, die vink wel eg harddawasiknie wrote:Hehe
Beide hebben zo hun plus en minpunten. Ben industrial wel meer gaan waarderen, op een feest is dat echt geweldige muziek.
inderdaad nieuwe promo is ook echt coolDakpan wrote:Nieuwe Ophidian is weer kwaliteit, fuck mainstream.Nieuwe Promo release staan ook weer alleen maar kneiters op.
Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.Wesz91 wrote:Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..Dakpan wrote:Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.Wesz91 wrote:Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
Blijf jij maar lekker naar ongeinspireerde, steeds blijer & softer wordende 'hardcore' luisteren, ik zit er niet mee.Wesz91 wrote:ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..Dakpan wrote:Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.Wesz91 wrote:Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
:') :')Wesz91 wrote:ga ik nog wel waarderen..? kheb wss meer industrial meegemaakt op feesten dan jou.. jij bent degene die mainstream aanvalt terwijl dat tog eg 10x beter is..Dakpan wrote:Industrial ga je nog wel waarderen, komt met de tijd. En tussen Mainstream en Industrial zit ook nog een hoop dat niet in hokjes te plaatsen valt, dus niet gelijk industrial aanvallen als ik zeg fuck mainstream.Wesz91 wrote:Fuck mainstream zegtie xD nee industrial dat klink lkkr, wat een tering herrie is dat man!
en tog knalt t altijd weer! en zo nu en dan een early feestje is ook heerlijk, dat is pas blij, maar tog loeihard^^, asje de early sounds dus gaat vergelijken met wat er nu komt, dan ken je moeilijk zeggen dat t blijer word. iig beter dan die ratelende, krakende, ruisende onlogisch in elkaar gezette, niet te volgen en dus bijna niet op te kunnen losgaan baggerBlijf jij maar lekker naar ongeinspireerde, steeds blijer & softer wordende 'hardcore' luisteren, ik zit er niet mee.
View on YouTubeWesz91 wrote:en tog knalt t altijd weer! en zo nu en dan een early feestje is ook heerlijk, dat is pas blij, maar tog loeihard^^, asje de early sounds dus gaat vergelijken met wat er nu komt, dan ken je moeilijk zeggen dat t blijer word. iig beter dan die ratelende, krakende, ruisende onlogisch in elkaar gezette, niet te volgen en dus bijna niet op te kunnen losgaan baggerBlijf jij maar lekker naar ongeinspireerde, steeds blijer & softer wordende 'hardcore' luisteren, ik zit er niet mee.yea i said it!
fking vet nrRickie wrote:oja nieuwe AOF
als dat 1 van de beste industrial nrs moet zijn dan weetk helemaal genoeg xD wat een eentonige crap, egt geen feest muziek, of je moet 6 pillen in je mik hebbe zitte, dan kenk me voorstelle dat t vet is, mrj drugs maak bijna elke soort muziek vet...Oh ja en @ Dakpan das natuurlijk niet eerlijk he, een van de beste industrialnummers vergelijken met een van de slechtste mainstream-tracks.
x2Just4Music wrote:Klinkt die kick van de nieuwe AOF nou echt zo leeg/slap, of ligt het aan mij. Het idee van de plaat is verder wel vet!