Oxbow wrote:Vind dit echt weer overduidelijke mainstream platen waar helemaal niks bijzonders aan is
we komen weer een beetje in een hardcore crisis heb ik het idee, vind behalve van Tha Playah & Amnesys dat er erg onder het niveau wordt geproduceerd
Vind je dat echt? Sowieso al uit de laatste 3 maanden erg veel goed spul uitgekomen:
- Amnesys-release
- Tommyknocker-release (behalve Scream)
- Mad Dog-release
- EA - Pray For Me
- D - Cold As Ice (Tha Playah remix)
- United By Hardness (MT remix)
- Angerfist & Predator-remix release (The Switch-remix)
- Angerfist & T-Junction release
Zijn bij elkaar al haast 20 goede nummers in 3 maanden tijd. 'T is natuurlijk een kwestie van smaak maar je kan mij niet vertellen dat we in een mainstream-crisis zitten. Itt hardstyle vind ik hardcore nog net zo interessant als 2/3 jaar geleden.
Smaken verschillen inderdaad, want ik mis echt die betere mainstream releases van
Art of Fighters
Stunned Guys
Evil Activities
Tommyknocker
Endymion
enz
je hebt tegenwoordig heus nog wel af en toe een leuke plaatje erbij zitten, maar vind dat er weinig vernieuwing zit in de sound en dan vind ik erg jammer
Zit idd niet erg veel vernieuwing in maar zolang de producties kwalitatief goed blijven heb ik daar geen moeite mee . Smaken verschillen idd, ben benieuwd hoe de hardcore zich de komende jaren ontwikkeld, want qua nieuwkomers heb ik nog weinig verbijsterend goede en verrassende dingen gehoord. Men teert zolang het nog kan nog steeds op een oude gevestigde garde.
dawasiknie wrote:Vind je dat echt? Sowieso al uit de laatste 3 maanden erg veel goed spul uitgekomen:
- Amnesys-release
- Tommyknocker-release (behalve Scream)
- Mad Dog-release
- EA - Pray For Me
- D - Cold As Ice (Tha Playah remix)
- United By Hardness (MT remix)
- Angerfist & Predator-remix release (The Switch-remix)
- Angerfist & T-Junction release
Zijn bij elkaar al haast 20 goede nummers in 3 maanden tijd. 'T is natuurlijk een kwestie van smaak maar je kan mij niet vertellen dat we in een mainstream-crisis zitten. Itt hardstyle vind ik hardcore nog net zo interessant als 2/3 jaar geleden.
Het is misschien wat overdreven ja. Maar ik zat meer met de nieuwste nummers in me hoofd. En die releases die je post zijn voor de helft van Traxtorm zegt ook wel weer genoeg.
Jammer vind ik wel dat er in de HC scene veel minder nummers worden gemaakt dan in de HS per producer/s
Heb er ff een ouder setje bijgepakt, en hij blijft zo ongelofelijk goed!
Vooral met D-power enzo. Nitrogenetics vs DJ D - Masters of Hardcore 2009 Pole Position Pole 2