Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
View on YouTube
Beetje zonde van de kick vind ik.. wel lkkr opgebouwd
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Just4Music wrote:
Dakpan wrote:Enzyme Twitter:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!
:drool:
Heerlijke Drive
View on YouTube

Geniale video Btw
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Wesz91 wrote:View on YouTube

Dat hardcore stukje uit de trailer klonk veel beter.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Just4Music wrote:
Dakpan wrote:Enzyme Twitter:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!
Heerlijke Drive
View on YouTube

Geniale video Btw
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
G
dawasiknie wrote:Ben benieuwd hoewel ik niet zo'n enorme fan ben van zijn industrial-producties.

Nieuwe Hellsystem
View on YouTube

En de nieuwe Kasparov
View on YouTube
kasparov: wel lekker, maar Kasparov heeft zeker betere tracks!

hellsystem: lekker ^^
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Timmer wrote:
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Idd er is geen 1 maar dan ook geen 1 live act die ophidian overtreft. De eerste keer dat ik m live zag op moh heb ik volgens mij ook gewoon een groot deel van de set staan kijken met mn bek open van verbazing hoe geniaal ie dat allemaal deed :thumbsup: Echt een held idd! :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.
Timmer wrote:ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
die van kasparov is wel lekker, vreemde sound :thumbup:

en die van Ophidian vind ik echt niks, hou niet zo van dat soort nummers.
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jun 2013
dawasiknie wrote: En de nieuwe Kasparov
View on YouTube
:love:
G
Ravenwood wrote:die van Ophidian vind ik echt niks, hou niet zo van dat soort nummers.
+1
industrial herrie -.-
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Wesz91 wrote:View on YouTube
Hele melodie is verkracht, net zoals de A2 remix, daar is al bijna niks meer over van die heerlijke melodie..
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
dawasiknie wrote:Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.
Timmer wrote:ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!
Wat vind je eigenlijk van z'n nieuwe plaat? :P

Tering he!
Die Q-base anthem van MOC is wel zo ontzettend slap. doet me weer denken aan hun set op Dominator, waar ze leuk met gitaren zwaaiden.
Neophyte records :thumbdown: (Ik snap hun visie echt niet op het gebied van HC. Ze richten een nieuwe hardstyle label op Tillt en vertellen dat ze de oudere sound weer willen herpakken etc.etc. Wat doen ze met de HC? Het 1000x meer toegankelijk en slapper maken
Donateur
last seen Mar 2017
Is die Qotile z'n nieuwe plaat? Die is fucking lekker iig!

Wat betreft Neophyte, ze richten zich gewoon erg veel op toegankelijke mainstream en niet meer op de harde kant van de HC zoals pak hem beet 10 jaar terug.
Zolang ze goede muziek maken vind ik dat ook niet erg, ik luister bijv. heel erg graag naar het werk van Tha Playah en van de laatste EA-release vond ik Pray For Me erg sterk. Dat is gewoon kwalitatief sterke mainstream. Die MoC-remix is echter gewoon een ongeïnspireerde shitplaat met schijtkicks.
Ik zou het iig wel toejuichen als er weer eens wat experimenteler of harder spul uit gaat komen, maar de artiesten die nu bij het label zitten zijn daar helaas de producers niet echt voor.

Btw Enzyme lijkt de laatste tijd (met die nieuwe Endymion-platen) ook een beetje de weg te zijn kwijt geraakt. Van innovatieve en harde hardcore naar A New Today :sick:
A
Mad E Fect - The Hustle (Tha Playah vs Evil Activites Remix)
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Om op enzyme reactie te reageren: Ik denk dat er naast Endymion nog veel artiesten zijn die wel lekker hard en origineel willen producen. Zie nu weer ophidian's track. A New today is nog maar en hopelijk blijft dat zo de enige echt super slappe mainstream plaat van de laatste tijd van hun kant.
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
nieuwe ophidian: lekker
lost in dreams remix: bagger
nieuwe hellsystem en kasparov zijn wel redelijk
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.
ik weet niet wat ik allemaal gehoord heb, ik heb al mijn verbazing in mijn voeten gestopt :D was wel beetje wazige zooi, maar het ging zo hard!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Randleman wrote:View on YouTube
idd dikke raggplaat :worship:
Donateur
last seen Mar 2017
View on YouTube

Mooie shit! Samen met Hardcore To The Bone refix wel een release waardig vind ik.
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
View on SoundCloud

Donateur
last seen Mar 2017
Die Post Nuclear Life is waanzinnig sfeervol. Zoiets moet ie eigenlijk verwerken in een hardcore-track, dan ben ik fan!

Die Qotile klinkt ook wel gruwelijk :drool:
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
View on YouTube

View on YouTube

Ik vind die Re-style niet zo boeiend.. Die 2e daarentegen heeft wel wat die melodie. Ik moet hem alleen nog beter beluisteren
A
Lost Kingdom klinkt goed
Donateur
last seen Mar 2017
Beide dikke platen, vooral Lost Kingdom! Ben nooit een fan van Re-Style geweest maar sinds Silent Notes-remix en deze 2 moet ik zeggen dat ik hem best in orde vind als producer!
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Vind dit echt weer overduidelijke mainstream platen waar helemaal niks bijzonders aan is >.<
we komen weer een beetje in een hardcore crisis heb ik het idee, vind behalve van Tha Playah & Amnesys dat er erg onder het niveau wordt geproduceerd