View on YouTube
Beetje zonde van de kick vind ik.. wel lkkr opgebouwd
Just4Music wrote:Heerlijke DriveDakpan wrote:Enzyme Twitter:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!
View on YouTube
Geniale video Btw
Wesz91 wrote:View on YouTube
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.Just4Music wrote:Heerlijke DriveDakpan wrote:Enzyme Twitter:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!
View on YouTube
Geniale video Btw
kasparov: wel lekker, maar Kasparov heeft zeker betere tracks!dawasiknie wrote:Ben benieuwd hoewel ik niet zo'n enorme fan ben van zijn industrial-producties.
Nieuwe Hellsystem
View on YouTube
En de nieuwe Kasparov
View on YouTube
Idd er is geen 1 maar dan ook geen 1 live act die ophidian overtreft. De eerste keer dat ik m live zag op moh heb ik volgens mij ook gewoon een groot deel van de set staan kijken met mn bek open van verbazing hoe geniaal ie dat allemaal deedTimmer wrote:
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.Timmer wrote:ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
dawasiknie wrote: En de nieuwe Kasparov
View on YouTube
+1Ravenwood wrote:die van Ophidian vind ik echt niks, hou niet zo van dat soort nummers.
Hele melodie is verkracht, net zoals de A2 remix, daar is al bijna niks meer over van die heerlijke melodie..Wesz91 wrote:View on YouTube
Wat vind je eigenlijk van z'n nieuwe plaat?dawasiknie wrote:Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.
Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.Timmer wrote:ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!
ik weet niet wat ik allemaal gehoord heb, ik heb al mijn verbazing in mijn voeten gestoptdawasiknie wrote:Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!
idd dikke raggplaatRandleman wrote:View on YouTube