Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Beetje zonde van de kick vind ik.. wel lkkr opgebouwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Dakpan schreef:
Enzyme Twitter:

Citaat:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!


:drool:


Heerlijke Drive


Geniale video Btw


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:

Beetje zonde van de kick vind ik.. wel lkkr opgebouwd



Dat hardcore stukje uit de trailer klonk veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Dakpan schreef:
Enzyme Twitter:

Citaat:
Uploading the new Ophidian release to the FTP server of our pressing plant!! More info soon!


:drool:


Heerlijke Drive


Geniale video Btw


ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 20:14 
 

dawasiknie schreef:
Ben benieuwd hoewel ik niet zo'n enorme fan ben van zijn industrial-producties.

Nieuwe Hellsystem


En de nieuwe Kasparov

kasparov: wel lekker, maar Kasparov heeft zeker betere tracks!

hellsystem: lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:

ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.


Idd er is geen 1 maar dan ook geen 1 live act die ophidian overtreft. De eerste keer dat ik m live zag op moh heb ik volgens mij ook gewoon een groot deel van de set staan kijken met mn bek open van verbazing hoe geniaal ie dat allemaal deed :thumbsup: Echt een held idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.

Timmer schreef:
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.

Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die van kasparov is wel lekker, vreemde sound :thumbup:

en die van Ophidian vind ik echt niks, hou niet zo van dat soort nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En de nieuwe Kasparov


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:59 
 

Ravenwood schreef:
die van Ophidian vind ik echt niks, hou niet zo van dat soort nummers.

+1
industrial herrie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:

Beetje zonde van de kick vind ik.. wel lkkr opgebouwd


Hele melodie is verkracht, net zoals de A2 remix, daar is al bijna niks meer over van die heerlijke melodie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:51 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.

Timmer schreef:
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.

Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!


Wat vind je eigenlijk van z'n nieuwe plaat? :P

Tering he!
Die Q-base anthem van MOC is wel zo ontzettend slap. doet me weer denken aan hun set op Dominator, waar ze leuk met gitaren zwaaiden.
Neophyte records :thumbdown: (Ik snap hun visie echt niet op het gebied van HC. Ze richten een nieuwe hardstyle label op Tillt en vertellen dat ze de oudere sound weer willen herpakken etc.etc. Wat doen ze met de HC? Het 1000x meer toegankelijk en slapper maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is die Qotile z'n nieuwe plaat? Die is fucking lekker iig!

Wat betreft Neophyte, ze richten zich gewoon erg veel op toegankelijke mainstream en niet meer op de harde kant van de HC zoals pak hem beet 10 jaar terug.
Zolang ze goede muziek maken vind ik dat ook niet erg, ik luister bijv. heel erg graag naar het werk van Tha Playah en van de laatste EA-release vond ik Pray For Me erg sterk. Dat is gewoon kwalitatief sterke mainstream. Die MoC-remix is echter gewoon een ongeïnspireerde shitplaat met schijtkicks.
Ik zou het iig wel toejuichen als er weer eens wat experimenteler of harder spul uit gaat komen, maar de artiesten die nu bij het label zitten zijn daar helaas de producers niet echt voor.

Btw Enzyme lijkt de laatste tijd (met die nieuwe Endymion-platen) ook een beetje de weg te zijn kwijt geraakt. Van innovatieve en harde hardcore naar A New Today :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 23:38 
 

Mad E Fect - The Hustle (Tha Playah vs Evil Activites Remix)
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 12:02 
 
Hardtraxx Elite

Om op enzyme reactie te reageren: Ik denk dat er naast Endymion nog veel artiesten zijn die wel lekker hard en origineel willen producen. Zie nu weer ophidian's track. A New today is nog maar en hopelijk blijft dat zo de enige echt super slappe mainstream plaat van de laatste tijd van hun kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nieuwe ophidian: lekker
lost in dreams remix: bagger
nieuwe hellsystem en kasparov zijn wel redelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jezus die MoC-remix is echt een RAMP! EA en Neophyte mogen zich rot schamen helaas.

Timmer schreef:
ophidian is echt een held! Heb hem een keer live gezien, wat een bazen set. Hardcore volg ik echt helemaal niet, vind de mainstream hardcore van tegenwoordig echt slecht, net als bij hardstyle. Doe maar maar een setje van panic ofz, dat vind ik dan wel weer geniaal.

Was dat een industrial-setje of een mainstream-setje? Heb slechts een DJ-set van hem bijgewoond op Dominator op de industrial, was wel lekker eigenlijk maar toch iets te vaag voor mij.
Live doet ie inderdaad wel geniale dingen, bijv. Butterfly speelt hij gewoon ter plekke op z'n keyboard. Zouden meer live-acts een voorbeeld aan moeten nemen!


ik weet niet wat ik allemaal gehoord heb, ik heb al mijn verbazing in mijn voeten gestopt :D was wel beetje wazige zooi, maar het ging zo hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:


idd dikke raggplaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Mooie shit! Samen met Hardcore To The Bone refix wel een release waardig vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 12:45 
 
Hardtraxx Elite

http://soundcloud.com/djophidian


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Post Nuclear Life is waanzinnig sfeervol. Zoiets moet ie eigenlijk verwerken in een hardcore-track, dan ben ik fan!

Die Qotile klinkt ook wel gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Elite






Ik vind die Re-style niet zo boeiend.. Die 2e daarentegen heeft wel wat die melodie. Ik moet hem alleen nog beter beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 14:08 
 

Lost Kingdom klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide dikke platen, vooral Lost Kingdom! Ben nooit een fan van Re-Style geweest maar sinds Silent Notes-remix en deze 2 moet ik zeggen dat ik hem best in orde vind als producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt weer overduidelijke mainstream platen waar helemaal niks bijzonders aan is >.<
we komen weer een beetje in een hardcore crisis heb ik het idee, vind behalve van Tha Playah & Amnesys dat er erg onder het niveau wordt geproduceerd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks