Related topics
- View the latest post: Tha Playah & Neophyte & The Viper - Rebel Dizz (Tha Playah Remix) (SOA041)
- View the latest post: Tha Playah - I Call Tha Shots (Tha Playah Remix)
- View the latest post: Evil Activities & Panic ft. MC Alee - Never Fall Asleep (Tha Playah Remix)
- View the latest post: Neophyte & Tha Playah - Negative (Karun Remix) (NEO309)
- View the latest post: Neophyte, The Viper & Tha Playah - Master This! (GridKiller Remix) (NEO308)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lekker nummer hoor
Alleen de vocals staan me niet zo aan.
-
K
:')
-
N
Lekkere plaat en goede kicks ook. Rap vocals stoor ik me niet zo aan, naar het mag beperkt worden tot enkele tracks vind ik. Straks krijg je een half rap album.
Nu hebben ze de laatste tijd wel wat meer platen gemaakt die op adrenaline lijkt.... net als deze weer.
Kortom een plaatje voor het laatste uur en je nog ff al je energie eruit kan gooien.
Kortom een plaatje voor het laatste uur en je nog ff al je energie eruit kan gooien.
Net als Adrenaline prima plaat, vocals zijn alleen afschuwelijk. Alleen zo afschuwelijk dat ze wss binnen de kortste keren weer populair worden.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
alles klinkt lekker behalve de afgekraakte vocals 
Best een vette plaat, alleen die rap in de break is afschuwelijk.. Voor de rest kan ik me niet erg storen aan de rest van de vocals..
Heb het nummer nog niet gehoord maar ik zie MC Alee er al bijstaan dus die vocals kunnen alleen maar kut zijn
Neophyte moet echt eens kappen met die nederlandstalige vocals, afschuwelijk.
Adrenaline, Grondleggers, nu deze weer, allemaal dramatisch.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Grondleggers was wel vetThe Constructor wrote:Neophyte moet echt eens kappen met die nederlandstalige vocals, afschuwelijk.
Die tekst verneukte die hele plaat!emmerick wrote:Grondleggers was wel vetThe Constructor wrote:Neophyte moet echt eens kappen met die nederlandstalige vocals, afschuwelijk.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik weet het niet bij hardcore vind ik het wel kunnen op een of andere manier, stoor me er niet zo aan.hardcoresjors wrote:Die tekst verneukte die hele plaat!emmerick wrote:Grondleggers was wel vetThe Constructor wrote:Neophyte moet echt eens kappen met die nederlandstalige vocals, afschuwelijk.
Is gewoon kut met inmixen enz. en wtf, het komt 2 keer terug in die plaat, gewoon kut!emmerick wrote: Ik weet het niet bij hardcore vind ik het wel kunnen op een of andere manier, stoor me er niet zo aan.
The Constructor wrote:Neophyte moet echt eens kappen met collabs met MC Alee, afschuwelijk.
Ik zie meer gejank bij hardstyle over vocals dan bij hardcore.emmerick wrote:
Ik weet het niet bij hardcore vind ik het wel kunnen op een of andere manier, stoor me er niet zo aan.
In hardcore hebben we welgeteld een irritante MC en dat is deze.
E-Life is geen mc dus die valt er buiten.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik ken die hele mc niet dus boeit me ook niet ik vind grondleggers gewoon prima, met de vocals.D-Nemacyst wrote:Ik zie meer gejank bij hardstyle over vocals dan bij hardcore.emmerick wrote:
Ik weet het niet bij hardcore vind ik het wel kunnen op een of andere manier, stoor me er niet zo aan.
E-Life is geen mc dus die valt er buiten.
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
vette track 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zowel vocals & lyrics zijn om te huilen.
-
C
- 6 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Alee ... ? Irritant ... ?D-Nemacyst wrote:emmerick wrote:
Alee is een absolute grondlegger ..
The Prophet is ook een grondlegger maar wie wordt daar tegenwoordig nog echt vrolijk van...CriticalMass wrote:Alee ... ? Irritant ... ?D-Nemacyst wrote:emmerick wrote:
Alee is een absolute grondlegger ..
Nee, ik ben ook verre van fan van Alee. Heb sowieso om eerlijk te zijn weinig met Nederlandse vocals, en vind zijn stem gewoon niet lekker in dit genre klinken. En het "ecktuh" is natuurlijk om je dood aan te ergeren.
Jij hebt zeker nog nooit kennis gemaakt met MC SycoIn hardcore hebben we welgeteld een irritante MC en dat is deze.
Syco was vroeger nog wel goed. En is naar mijn idee alleen op MOH irritant.dawasiknie wrote:Jij hebt zeker nog nooit kennis gemaakt met MC SycoIn hardcore hebben we welgeteld een irritante MC en dat is deze.
MC's voegen bijna nooit wat aan een track toe. MC Alee vond ik in Grondleggers wel degelijk goed werk leveren, die hele track is 10x beter dan dit wanproduct.
Echt weer zo'n track waarvan ik denk: 'Waarom?' Geweldig niveautje weer hoor. Die melodie en synth zijn ook vrij lelijk en de vocals... Tja, daar houd ik me maar stil over.
Er is ongetwijfeld een grote groep mensen die dit geweldig vinden, maar daar hoor ik niet bij.
Echt weer zo'n track waarvan ik denk: 'Waarom?' Geweldig niveautje weer hoor. Die melodie en synth zijn ook vrij lelijk en de vocals... Tja, daar houd ik me maar stil over.
Er is ongetwijfeld een grote groep mensen die dit geweldig vinden, maar daar hoor ik niet bij.