Last edited by dawasiknie on 23 Dec 2011 00:34, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
moeilijk te horen of ik hem vet vind
Wat ik kan horen klinkt vet, nu maar wachten op goeie preview 
Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
Je hebt em live meegemaakt?dawasiknie wrote:Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
Jij toch ook dwaashardcoresjors wrote:Je hebt em live meegemaakt?dawasiknie wrote:Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
Nee kan hier niet veel uit opmaken. Ik weet niet waarom maar de 2 die in me opkomen zijn
Art Of Fighters en Hellsystem.
ik kwam om 12 uur pas binnen jongroberttt wrote:Jij toch ook dwaashardcoresjors wrote:Je hebt em live meegemaakt?dawasiknie wrote:Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
en kan me haast geen enkele track meer herinneren, lukt me nooit om door te hebben welke track er aan het spelen is, maar als ik nuchter ben herken ik elke
Ja ik was degene die dit heeft gefilmd snuggerehardcoresjors wrote:Je hebt em live meegemaakt?dawasiknie wrote:Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
Gooi nog eens wat meer filmpjes online dandawasiknie wrote:Ja ik was degene die dit heeft gefilmd snuggerehardcoresjors wrote:Je hebt em live meegemaakt?dawasiknie wrote:Was weinig aan. Sowieso kansloos om zo'n uniek en geniaal nummer te remixen.
OT: Tha Playah zei laatst dat hij bezig was met een remix van een eigen klassieker, misschien dat dit hem is?
Klinkt leuk, maar origineel is sowieso nog altijd beter 
-
RHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Remix is van Tha Playah zelf.
Bron: Neophyte @ fresh FM
Origineel blijft beter.
Bron: Neophyte @ fresh FM
Origineel blijft beter.
Jammer, als ie één plaat echt niet had hoeven remixen was het deze wel...
Had dan een andere gepakt. The Explained ofzo...
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
daarvan heeft ie al the unexplained voor gedaan hedawasiknie wrote:Jammer, als ie één plaat echt niet had hoeven remixen was het deze wel...